جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بارندگی‌ها در حوضه آبریز رودخانه هیرمند و تالاب بین‌المللی هامون و روان شدن دشتمال در قسمت‌های مختلف، به منظور ورود آب به بستر این تالاب دایک مرزی بازگشایی شد.

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: صندوق قرض الحسنه روحانیون باید به بستری برای آغاز فعالیت‌های اقتصادی تبدیل شود.

تهران - ایرنا - هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز (13 خرداد) در ساعات عصر و شب با بروز ناپایداری جوی در پاره ای نقاط این استان وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

نوشهر - ایرنا - تردد خودروها در جاده‌های اصلی منتهی به استان مازندران از پایتخت کشور بویژه در محورهای کندوان و هراز در آستانه تعطیلایت 14 و 15 خرداد پرحجم و سنگین است.

تهران - ایرنا - بعد از آنکه هراس از کسترش ویروس کرونا در سطج جهان برگزاری بسیاری از رویداد های جمعی را در بسیاری از کشورهای جهان در هاله ای از ابهام قرار داد، دولت اندونزی امروز اعلام کرد که امسال از اعزام حجاج بیت الله الحرام به حج تمتع خود داری می کند.

کرمانشاه - ایرنا - «فرهاد همتی» مدیر جدید دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه روز سه شنبه طی مرسامی معرفی شد و از خدمات «علی اکبر اکبری» مدیر سابق این دفتر تقدیر بعمل آمد.

تهران - ایرنا - رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نخستین آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاران روز پنجشنبه سوم مهر ماه برگزار می‌شود و 10 هزار و 204 نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان با صدور پیامی فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

تهران - ایرنا - سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران با وزیر اقتصاد جمهوری قرقیزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

زاهدان - ایرنا - بارندگی روز گذشته در دهستان هودیان شهرستان دلگان سبب سقوط تیر و قطع برق و تخریب راه ارتباطی این دهستان شده بود که با تلاش نیروهای اداره برق مشکل برق مرتفع و وارد مدار شبکه شد.

ساری - ایرنا - استاندار مازندران خواستار تشکیل کارگروه‌های تخصصی با حضور خبرنگاران و همچنین شورای حل اختلاف رسانه‌ها در استانداری شد و گفت: اقدامات اثرگذار جامعه ناشی از عملکرد رسانه هاست و باید از سرزندگی و پوایی رسانه‌ها به صورت جدی حمایت شود.‌

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: 20 طرح کلیدی برق رسانی در این استان تا پایان شهریورماه به بهره برداری می رسد.

تهران - ایرنا - معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: انتخاب رییس و هیات رییسه و روسای کمیسیون‌ها و مسائل داخلی مجلس مربوط به ساز و کارهای داخلی آن است و دولت نظر و دخالتی در این مسائل ندارد.

ایرنا - تهران - «رزمایش برکت امام خمینی (ره)» روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان امام خمینی (ره) و محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

تهران - ایرنا - 13 سال و 6 ماه و 11 روز پس از تعلیق فوتبال ایران، بازهم این واژه ترسناک در حوالی فوتبال کشورمان شنیده می‌شود، اما آیا این اتفاق رخ خواهد داد؟

تهران - ایرنا - مراسم تکریم «مهدی قزلی» مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در آستانه ادغام این بنیاد با دو نهاد دیگر وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معارفه سرپرست جدید برگزار شد.