شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی البرز از توقیف اتوبوس حامل انواع کالای قاچاق در آزادراه کرج - قزوین درمحدوده این استان خبرداد.

شیراز - ایرنا - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ضمن اعلام اجباری بودن استفاده از تجهیزات بهداشتی برای استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل این کلانشهر گفت: تمهیدات و ساختار لازم برای توزیع اقلام بهداشتی اعم از ماسک و دستکش، در پایانه‌های اتوبوسرانی، پایانه‌های درون شهری و ایستگاه مترو این شهر فراهم شده است.

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: پروژه‌های آبیاری زهکشی در سطح 100 هزار هکتار در این استان اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

تهران - ایرنا - مدیر دفتر ثبت آثار وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: 18 اثر فرهنگی‌تاریخی ثبت ملی‌شده از استان‌های قم، لرستان، کرمانشاه و سمنان تعیین حریم شد.

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت گفت: دولت با قدرت و نهادسازی مناسب تا 12 مرداد 1400 می‌ایستیم و هیچ فرصتی را تلف نخواهد کرد

قزوین - ایرنا - موزه‌های استان قزوین در تعطیلات 14 و 15 خرداد ماه به روی شهروندان و گردشگران باز هستند.

تهران - ایرنا - کریستو ولادیمیروف جاواچف هنرمندی که با بسته بندی و پوشاندن آثار معماری و بناهای تاریخی جهان به شهرت جهانی رسید، دارفانی را وداع گفت.

آبادان - ایرنا - کارگران اخراجی فاز3 پالایشگاه آبادان که قرارداد پیمانی آنها به اتمام رسیده روز دوشنبه با تجمع مقابل دفتر مرکزی این پالایشگاه خواستار بازگشت مجدد به‌کار شدند.

تهران - ایرنا - روز جهانی شیر در حقیقت بهانه ای است برای وجود محصولات لبنی در سبد غذایی مردم و همچنین قدردانی از تمام تلاشگران زنجیره لبنیات کشور به ویژه کشاورزان و صنایع تبدیلی که شیر را از مزارع به سفره‌های ما می‌آورند و در توسعه اقتصادی، تغذیه‌ای و معیشت مردم نقش مهمی ایفاء می‌کنند.

اهواز - ایرنا - مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: پس از وقوع آتش‌سوزی هماهنگی لازم برای اعزام یک فروند بالگرد آب‌پاش به منظور مهار آتش در جنگل‌های بالادست سد کرخه انجام شد و در حال حاضر در حال اعزام به منطقه است.

لندن - ایرنا - هفت وزیر خارجه اسبق انگلیس در نامه‌ای خطاب به نخست وزیر این کشور خواستار تشکیل «گروه بین المللی تماس» در موضوع هنگ‌کنگ شدند.

بوشهر - ایرنا - "حاج علی رفیعی پور" معلم بازنشسته در جم استان بوشهر یکهزار و 800 متر مربع زمین به ارزش 36 میلیارد ریال به آموزش و پرورش این شهرستان اهدا کرد.

مراغه - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از اتمام مرمت مسجد تاریخی جامع عجب‌شیر، موسوم به «شیرلو»، تا پایان سال جاری خبر داد.

تهران - ایرنا - رییس پارلمان چین در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و خواستار گسترش ارتباط و همکاری مجالس ایران و چین شد.

مشهد - ایرنا - گزارش کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از پیش‌بینی وضعیت آب و هوای این استان، دوشنبه دوازدهم خرداد 1399

سنندج - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از استقرار 20 آتش نشان از 15 خرداد در پارک‌های جنگلی این شهر با محوریت پارک جنگلی آبیدر خبر داد.