شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: بر اساس آیین نامه مربوط به بهره برداری از کیوسک‌های شهری، افراد مجاز به خرید و فروش کیوسک‌ها نیستند.

پکن - ایرنا - رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی چین با اشاره به گستردگی اعتراضات در آمریکا در پی مرگ یک سیاه پوست غیرمسلح توسط پلیس آن کشور، این اعتراضات را دستمایه آغاز «بهار آمریکایی» دانستند.

ارومیه - ایرنا - حسینعلی راشکی با ابلاغ سیدضیا هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به سمت رییس جدید مرکز ارومیه منصوب و معرفی شد.

بوشهر - ایرنا - رئیس پلیس فتا استان بوشهر گفت: کلاهبردارن سایبری بتازگی با سوء استفاده از مناسبت‌های ملی و مذهبی اقدام به ارائه لینک دانلود فیلم و کلیپ حاوی بد افزار مرتبط با مراسم پیش‌رو کرده و از این طریق اطلاعات خصوصی کاربران اینترنت را سرقت می کنند.

تهران - ایرنا - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: منفعت برگزاری لیگ برتر از مضرات آن خیلی بیشتر است از طرفی تا اینجا زحمت زیادی کشیدیم و این حق ماست که حاصل زحمات خودمان را ببینیم.

بجنورد - ایرنا - ورودی پارک‌ها و بوستان‌های شهری اسفراین، پس از 2 هفته تعطیلی، از روز دوشنبه، 12 خرداد، با دستور ستاد مقابله با کرونا، به روی شهروندان بازگشایی شد.

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور عشایری کشور با تاکید برای اینکه عشایر باید سرپناه مناسبی داشته باشند، گفت: با تفاهم و همکاری با سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، شیوه‌نامه احداث سرپناه برای عشایر در مراحل نهایی است.

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین بر لزوم شناساندن ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) به جهانیان تاکید کرد و گفت: رهبری حکیمانه آن حضرت در کنار حضور مردم، از مولفه‌های اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود

آبادان - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: سه دلفین گوژپشت در دهانه خورگوارین در محدوده آبی شهرستان آبادان توسط یگان گشت حفاظت محیط زیست آبادان مشاهده و ثبت شدند.

تهران - ایرنا - مجمع عمومی سازمان ملل متحد از سال 2012 میلادی، اول ژوئن مصادف با 12 خرداد ماه را به افتخار پدران و مادران سراسر جهان، روز والدین نامگذاری کرده است، روزی که بر حمایت بیشتر از والدینی تاکید دارد که در 365 روز سال، از هیچ فداکاری برای فرزندان دریغ نمی‌کنند.

بندرعباس - ایرنا - هنرمندان جوان ضمن الگوقراردادن سبک زندگی امام خمینی (ره) با تولیدات فاخر فرهنگی هنری اندیشه‌ها، سیره عملی و سلوک اخلاقی، انسانی و عرفانی امام (ره) را به دیگر جوانان و نسل‌های آینده معرفی کنند.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: 23 میلیارد تومان برای بازسازی و راهسازی در جاده های روستایی الیگودرز اختصاص یافت.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از اتمام پالایش مرحله دوم ثبت‌نام اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: از امروز و به تدریج نتایج پالایش‌ها به متقاضیان واجد شرایط پیامک می‌شود و پذیرفته‌شدگان برای احراز شرایط باید به ادارات کل راه و شهرسازی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

خرم‌آباد - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست الیگودرز گفت: با آغاز شناسایی زیستگاه‌های جدید کوه تمندر اقدامات حفاظتی این منطقه شکار ممنوع تشدید می‌شود.

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی کرج از دستگیری یکی از اوباش سابقه دار منطقه اسلام آباد این شهرستان خبر داد.