دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات دیوان عدالت اداری گفت: رای دیوان عدالت اداری در مورد انتصاب پست‌های مدیریتی ناظر بر شایسته سالاری است.

معاون اول قوه قضاییه گفت: چنانچه در رسیدن به اهداف متعالی انقلاب کوتاهی‌هایی وجود داشته باید به سرعت با آسیب شناسی‌های متقن در صدد رفع آن نواقص گام برداریم.

وزیر امور خارجه آمریکا با گفتن این که کشورس برای ایجاد صلح در خاورمیانه تلاش می کند، ادعایی را علیه ایران مطرح کرد.

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: حرکت‌های بسیجی که سبب قرار گرفتن مردم در عرصه های مختلف می‌شود یک فرهنگ جدید است و به تعبیری فرهنگ قرآنی است که توانسته روحیه همگرایی و تعاون را در حل مشکلات کشور تقویت کند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از جریمه 3 میلیارد و 953 میلیون ریالی برای یک شرکت به اتهام خرید 30 هزار لیتر نفت‌گاز خارج از ضوابط تعیینی خبر داد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت پروژه فاضلاب شهر دورود گفت که بحران زیست محیطی در این شهرستان ایجاد شده است.

رئیس سازمان زندان‌ها در نشست ماهانه با مدیران زندان‌های سراسر کشور با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: ادعای بسیجی بودن آسان است اما در عمل بسیجی بودن ساده نیست چرا که باید حرف و عمل یکی باشد.

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه فراموش نکنیم مردم به ما اعتماد کردند و ما را به مصاف غارتگران عزت و بیت المال این مملکت فرستادند، تاکید کرد: آیا زمان آن فرانرسیده که به وعده های داده شده عمل کنیم؟

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 24 تهران (مبارزه با مواد مخدر) گفت: پس از اخذ دستورات قضایی، هشتمین مرحله از طرح ظفر با اولویت جمع آوری معتادان محله‌های شوش، مولوی و هرندی و شناسایی دیگر مناطق آلوده تهران به زودی اجرا خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد که منشا همه سیاست های خصمانه شیطان بزرگ بوده و در هیچ جای دنیا جنایتی رخ نمی دهد مگر به طور مستقیم یا غیر مستقیم آمریکا پشت آن باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: متهمین پرونده قاچاق دام 2 میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه شدند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم‌ها نیست بر ضرورت حفظ موضع عزت و قدرت در مقابل آمریکا و تمرکز در امتیازگیری از طرف مقابل تاکید کرد.

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه مسجد و معنویت جلوی کرونا و بیماری ها را می گیرد، اظهار کرد: این درحالی است که اکنون بیماری غوغا می کند و ما راه های آرامش معنوی را بر مردم بسته ایم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوان بسیجی باید امروز خودش را در مرکز عالم بداند، گفت: ماموریت امروز جوانان شکستن حلقه‌های تو در توی سوء مدیریت در کشور است.

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن زاده با حکم سرلشکر سلامی به عنوان فرمانده جدید سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ منصوب شد.