دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی آخرین وضعیت تولید واکسن کرونا در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که در این جلسه تاکید شد که ساخت واکسن کرونا پروسه زمان‌بر است پس در شرایط فعلی مهم‌ترین اقدام رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قطع زنجیره انتقال است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بحث و بررسی پیرامون لایحه مشارکت عمومی - خصوصی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

وزارت امور خارجه آمریکا در گزارشی درباره ایران مدعی شد که این کشور با پیشبرد کارزار فشار حداکثری علیه ایران به میزان 70 میلیارد دلار به درآمد نفتی ایران خسارت زده است.

رییس قوه قضاییه گفت: سازمان ملل در برخورد با مبارزه جمهوری اسلامی با مساله مواد مخدر و قاچاقچیان، دچار تناقض است و از یک سو از عملکرد ما تقدیر می کند و از سوی دیگر علیه ما قطعنامه می دهد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: نیروهای مسلح پرتوان ما و از جمله بسیج مستظعفین با تجربه بیشتر آماده مقابله با دسیسه های بدخواهان انقلاب اسلامی شده است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی و تصویب کلیات طرح تشکیل تشکل‌های صنفی و تخصصی در جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خبر داد.

یسپر وار، سفیر دانمارک در تهران با جلیل رحیمی جهان‌آبادی، رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران - دانمارک دیدار و گفت وگو کرد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: قرنطینه دو هفته‌ای چندان تاثیری در حذف زنجیره انتقال کرونا ویروس ندارد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم نمی داند که سیاست جو بایدن چگونه خواهد بود اما به اندازه توان خود برای دور کردن خطر هسته ای ایران تلاش خواهند کرد.

سفارت ارمنستان در ایران به محورهای گفت‌وگوی عباس عراقچی، با سفیر ارمنستان در ایران اشاره کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان چهار محال و بختیاری از تعطیلی مؤسسه پزشکی غیر مجاز و ضبط تمامی ملزومات پزشکی خبر داد.

اداره کل حقوقی قوه قضاییه، در پاسخ به این پرسش که آیا مأموران پلیس راهور و پلیس راه، ضابط دادگستری محسوب می‌شوند، یک نظریه مشورتی صادر کرد.

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: فرهنگ سازی خیلی بهتر از اعمال محدودیت تاثیر دارد و می‌تواند شیوع ویروس کرونا را به شکل چشمگیری کاهش دهد و تحقق این امر نیازمند تلاش بیشتر مسئولان فرهنگی کشور است.

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در سوریه با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان از اجرای حکم یک میلیارد و 812 میلیون ریالی قاچاقچی کالا خبر داد.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از مردم خواست که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی برای قطع زنجیره شیوع کرونا با جدیت همکاری کنند.