پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف افزون‌بر 760 کیلوگرم انواع موادمخدر در مرزهای جنوبی این استان طی 2 عملیات جداگانه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان گفت: این واحد دانشگاهی با نظر جمعی صاحبنظران امر استان طرح زیست فردی و اجتماعی جدید متاثر از کرونا "همزیستی با کرونا" را برای اجرایی و عملیاتی کردن آن تدوین کرده است.

خبرگزاری مهر

سرمربی پیشین تیم والیبال پیکان با بیان جزئیات جدیدی از دلایل برکناری‌اش از هدایت این تیم گفت: متاسفانه حرف‌هایی علیه بنده عنوان شده که هیچ کدام صحت ندارد و کاملا بی‌اساس مطرح شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک دیپلمات پیشین گفت: خروج از پروتکل الحاقی و افزایش غنی‌سازی تاثیری در تصمیم اروپا و آمریکا نمی‌گذارد، حتی باعث می‌شود کشورهایی مثل عربستان سعودی و اسرائیل و دیگر دشمنان برجام ابزار و مستمسک خوبی برای فشار بر ایران به دست بیاورند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

در حال حاضر با افتتاح "مرکز طب سنتی شهید بهشتی" تمام خدمات درمانی طب سنتی در درمانگاه مجهز طب سنتی این مرکز توسط آقایان دکتر فصیحی، دکتر کرد افشاری و دکتر اسناعیلی همه روزه به بیماران کرونایی ارائه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به اجرای طرح غربالگری سلامت شهید قاسم سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید -19، گفت: اجرای دقیق این طرح از صبح امروز (چهارشنبه) در 21 نقطه آلوده شهرستان با مشارکت 15 تیم و با محوریت مراکز و پایگاه‌های بهداشت شهری آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت: از آغاز محدودیت‌های کرونایی تا روز گذشته، 11 آذر در سطح شهرستان، 2 هزار و 300 مورد بازرسی از اصناف انجام شده تا رعایت محدودیت ها در بیشترین میزان ممکن باشد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: طرح تشدید نظارت و پایش زیستگاه پرندگان مهاجر در حال انجام است و تاکنون گزارشی از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان دریافت نشده است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - ترس و لرز وجودش را فرا گرفته و با زحمت فراوان در روزهایی که فعالیت اصناف برای حفظ سلامت محدود شده، به دنبال دور زدن سلامت است.

خبرگزاری ایرنا

روزنامه‌های خراسان رضوی روز چهارشنبه دوازدهم آذر ماه 1399 مطالب متنوعی منتشر کردند که عنوان‌های برجسته آنها مرور می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شاخص موسسه مدیریت عرضه (ISM) از فعالیت اقتصادی در آمریکا تا رقم 57.5 در ماه گذشته کاهش یافت. کاهش حمایت از فعالیت‌های کارخانه‌ای باعث رکود بیشتر رشد اقتصادی در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف تهران به تغییر وضعیت شیوع کرونا در تهران از قرمز به نارنجی اشاره کرد و گفت: از شنبه هفته آینده، 15 آذرماه صاحبان واحدهای صنفی به جز گروه‌های 3 و 4 به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معلولیت براثر عوامل وراثتی یا حادثه رخ می‌دهد. این موضوع در ظاهر تنها جسم فرد را متاثر می‌کند؛ اما درواقع تمام موجودیت او را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سدی از مشکلات و نابرابری‌ها مقابلش ترسیم می‌کند که فرد معلول را در چرخه بی‌پایان مبارزه برای رسیدن به خواسته‌هایش گرفتار می‌سازد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - ترکمنستان پس 9 ماه گذرگاه مرزی "آرتیق" را در مقابل پایانه مرزی "لطف‌آباد" در شمال خراسان رضوی با شرطی ویژه به روی کامیونهای حامل صادارت و ترانزیت گشود اما فعالان اقتصادی تاثیر این بازگشایی را بر مبادلات اقتصادی و بازرگانی با کشورهای آسیای میانه چندان موثر نمی‌بینند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته شاهد فوت 32 شهروند بر اثر بیماری کووید 19 در استان بودیم که طی روزهای اخیر، بیشترین میزان بوده است.