چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - بدنبال دستور ویژه استاندار هرمزگان مبنی بر تهیه منزلی مناسب برای بانوی بندرعباسی که هفته گذشته، آلونک وی تخریب شده بود، خانه‌ای برای او رهن شد.

خبرگزاری ایسنا

رایزن فرهنگی ایران در آتن گفت: ارسال نسخه دیجیتال کتاب‌های گفتارهای معنوی شهید مطهری (ره)، حضرت مسیح (ع) و حضرت مریم (س) از دیدگاه قرآن و «عشق در اسلام» برای بیش از 2000 نفر از یونانیان، مورد توجه قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران اعلام کرد از زمان شیوع کرونا تاکنون 600 باشگاه خصوصی شمال شرق پایتخت 300 میلیارد تومان زیان دیدند.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تاکید رییس مجلس بر توجه به تاثیر درآمدهای نفتی و کرونا در مسائل اقتصادی در تدوین بودجه 1400 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته برگزاری المپیک و پارالمپیک توکیو تخمین زده است هزینه های اضافی مربوط به تعویق این بازی ها به حدود 200 میلیارد ین یا حدود 2 میلیارد دلار برسد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: 30 پد فرود بالگرد (سکوی فرود) در شهرک‌های صنعتی این استان با هدف امدادرسانی حوادث ناشی از کار ایجاد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - پوستر هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری روز دوشنبه با حضور حجت‌الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان و مسوولان اوقاف و امور خیریه این استان رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تا ساعاتی دیگر صد و هشتادمین نشست اوپک در حالی برگزار خواهد شد که اختلاف در بین برخی اعضا باعث شده تا قیمت نفت کاهش بیش از 1.5 درصد را در بازارهای جهانی تجربه کند.

خبرگزاری ایسنا

بعد از 6 هفته، آمارها نشان‌دهنده آرام گرفتن روند ابتلا به بیماری کووید 19 در استان فارس و کاهش نسبی شمار بیماران نیازمند دریافت خدمات بستری در این استان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - افراد سالمند به دلیل این که اغلب بیماری های همراه و نقص ایمنی دارند، عوارض و مرگ و میر کرونا در آن ها بالاتر و شدیدتر است، بنابراین خود مراقبتی در این گروه سنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - رییس هیات پزشکی ورزشی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا گفت: آمار بیمه‌شدگان ورزشی این استان در پی شیوع کرونا با کاهش 76 درصدی روبه‌رو شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: فردا (سه شنبه - 11 آذر) آخرین مهلت ارسال پیامک درخواست تسهیلات یک میلیون تومانی از سوی سرپرستان خانوارهای مشمول است.