چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر بهره‌وری حمل و نقل وزارت راه گفت: با پرداخت بیش از 56 درصد از تسهیلات حمایتی دولت به شرکت‌های حمل‌ونقلی آسیب دیده از کرونا، مجموع تسهیلات به این بخش به 2700 میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستانه اشرفیه از پرداخت 16 میلیارد ریال تسهیلات مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا به فعالان صنایع دستی این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سمفونی پاییز» در آخرین پاییز قرن از بوستان گلاب در شمال تهران گذر می کند و بر برگ های پاییزی نقش می بندد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کنفدراسیون صادرات ایران می‌گوید بخشنامه جدید بانک مرکزی در رابطه با ثبت سفارش واردات عملا امکان اجرا ندارد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر کشور در حاشیه نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا و قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا گفت: در بالاترین تخمین و بدترین و پرریسک ترین نگاه به این موضوع مجموع مبتلایان شامل سه درصد مردم ما می شوند و واقعیتش کمتر از این است اما عدد را بالا می گیریم و این به آن معناست که 97 درصد مردم در این خصوص هیچ نگرانی ندارند، سالم هستند و فقط 3 درصد هستند که به نوعی درگیر این موضوع شده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی گمرک گفت: مرز تجاری «لطف آباد» خراسان رضوی با ترکمنستان، صبح فردا (سه‌شنبه) پس از 9 ماه، به صورت محدود بازگشایی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرهنگ لغات «مریم وبستر /Merriam Webster»، چاپ آمریکا، واژه پاندمی یا همه گیری را به عنوان «واژه سال» خود برگزید. این انتخاب بر اساس تعداد دفعات جستجوی این کلمه در این دیکشنری انتخاب شده است.

خبرگزاری ایسنا

مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: گروه جهادی خادمین فاطمی وابسته به هیأتی با همین نام است که بیش از 35 سال سابقه فعالیت دارد. این هیأت از ابتدای کرونا وارد میدان شده است و در مراحل مختلف اقداماتی در زمینه رفع نیاز نیازمندان و تأمین امکانات مورد نیاز خانواده‌ها داشته است. این هیأت از ابتدای کرونا تاکنون 22 سری جهیزیه داده است و 14 جهزیه...

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - کارشناس ارشد پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اصفهان با اشاره به تغییر عرضه مواد مخدر از فضای حقیقی به مجازی گفت: این آسیب نیازمند توجه و حساسیت بیشتر خانواده‌ها نسبت به جوانان است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: به منظور اطمینان از پایداری خدمات ارایه شده تشخیصی، درمانی و پرستاری به بیماران حاد تنفسی و اعمال مدیریت یکپارچه جهت جلوگیری از تشدید علایم این بیماران، تیم‌های تنفسی در بیمارستان‌ها تشکیل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در یک هفته گذشته با افزایش نظارت های بهداشتی به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، 180 واحد صنفی متخلف از سوی بازرسان این معاونت شناسایی و پلمب شدند.

خبرگزاری ایسنا

اولین واکسن کروناویروس در مسیر تزریق بین المللی طی چند هفته آینده قرار دارد و مقامات بهداشتی کشورهای هر دو سوی اقیانوس اطلس اطمینان دارند که واکسیناسیون قبل از پایان سال آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 میلیارد و 590 میلیون ریال صدقه از ابتدای امسال تاکنون در این استان از سوی مردم و نیکوکاران پرداخت شده است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه ای به وزیر بهداشت با جذب و بکارگیری 30 هزار نیروی انسانی واحدهای بهداشتی درمانی با اولویت تقویت شبکه بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی موافقت کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: با فوت 9 کرمانشاهی دیگر در شبانه روز گذشته در اثر ابتلای قطعی به ویروس کرونا، شمار فوتی‌های استان به هزار و 260 نفر رسید