چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با بیان اینکه دولت گوش شنوا برای کارگران ندارد، گفت: با این تورمی که دولت به مردم تحمیل کرده، کارگر با 100 هزار تومان چندروز ماه هم نمی تواند زندگی کند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین گفت: با تصویب کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان، آموزش‌های مهارتی به نابینایان استان از سوی این دستگاه ارایه می‌شود.‌

خبرگزاری ایسنا

اولین وبینار "سلامت، سواد و آموزش و ارتباط بین آن در کشورهای فارسی زبان، دستاوردها، چالش " روز پنجشنبه 13 آذر برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

نمایشگاه نقاشی کودکان متاثر از ایدز، به مناسبت روز جهانی این بیماری در نگارخانه مجازی گالری آنلاین برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که دولت‌های سراسر جهان باید برای جلوگیری از برده‌داری و استثمار در جریان همه‌گیری کووید - 19، تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ کنند.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان اعلام شده توسط فدراسیون ورزش دانشگاه‌های آسیا مبنی بر نگارش مقاله در خصوص ورزش در دوران کرونا با استقبال مناسب محققان دانشگاهی کشور روبه‌رو شد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خلخال از مرمت و بازسازی برج تاریخی، روستای شال واقع در بخش شاهرود این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان باپوشش خبری بخش‌هایی از مراسم‌خاک سپاری پیکر شهیدمحسن فخری زاده، به نقل از یک کارشناس آمریکایی گزارش داد ایران گزینه های متعدد برای پاسخ به این ترور دارد و این پاسخ می تواند حتی سخت تر از پاسخ به ترور سردارسپهبد قاسم سلیمانی باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خبرگزاری بلومبرگ پیش بینی کرد؛ شیوع بیماری کرونا و خساراتی که این بیماری به صنعت نفت شیل در آمریکا وارد کرد، سبب شود مدیریت بازار نفت در جهان مجددا توسط سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) صورت پذیرد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - نساجی مازندران در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، فردا سه‌شنبه 11 آذر ماه میزبان نفت مسجد سلیمان در قائمشهر است، دیداری که به خاطر نیاز هر دو تیم به سه امتیاز آن برای رسیدن به جایگاه مناسب در جدول، سرنوشت‌ساز ارزیابی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

اسامی فیلم‌های بخش «مسابقه ملی» چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» در سه گروه مستندهای کوتاه، نیمه‌بلند و بلند اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همانطور که بررسی‌های وزارت ارتباطات نشان می‌دهد، بخش‌هایی از کشور به طور کلی به اینترنت دسترسی ندارند و حتی اگر بخواهیم برای دانش‌آموزان تبلت هم فراهم کنیم، مسئله را حل نمی‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اقدام جدید لهستان در وتوی بودجه پیشنهادی اتحادیه اروپا برای سالهای 2021 تا 2027 به بحث ها درباره احتمال خروج این کشور از این بلوک اروپایی در آینده را دامن زده است.

خبرگزاری مهر

برخی منابع اعلام کردند که کشورهای عضو و غیرعضو اوپک هنوز درباره برنامه عرضه نفت ائتلاف موسوم به اوپک پلاس برای سال 2021 به توافق نرسیده‌اند.