چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - طرح محدودیت‌های کرونایی آذرماه در حالی آغاز شد که موج سوم کووید 19 با افزایش شمار جانباختگان، متولیان در سطح ملی را بر آن داشت تا با اعمال محدودیت‌ها و مدیریت ترددها از شمار مبتلایان و تلفات بکاهند و اکنون با گذشت بیش از یک هفته ابراز رضایت کادر درمان مشهود است.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: ایران به ترور شهید محسن فخری‌زاده پاسخ قاطع و پشیمان کننده خواهد داد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - شیوع ویروس کرونا در کشور آثار مخرب فراوانی را در زمینه‌های مختلف به همراه داشته که یکی از این موضوعات، محیط زیست و لزوم رسیدگی و مراقبت از آن است.

خبرگزاری مهر

کتاب مجموعه مقالات حقوق شهروندی؛ کاوش‌ها و چالش‌ها به اهتمام جمعی از صاحب نظران به همت پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) منتشر شد.

خبرگزاری مهر

دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تا امروز 10 آذر فرصت دارند واحد درسی مجازی آشنایی بامبانی طب ایرانی و مکمل را اخذ کنند.

خبرگزاری ایسنا

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش بازی سختی برابر پیکان خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «بیژن مقدم» مدیرمسئول سایت الف و فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به تاکید رهبر انقلاب و رئیس جمهوری بر مجازات عاملان ترور شهید «محسن فخری زاده» گفت: تصمیمات تلافی‌جویانه ایران باید در فضای عقلانی و در بهترین زمان ممکن و به دور از فضای احساسی عملیاتی شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مربی استقلال گفت: اینکه مسائل روانی روی نیمکت حریف به وجود بیاوریم و تیم حریف را خراب کنیم کار یپسندیده و اخلاقی نیست.

خبرگزاری ایسنا

«شهید فخری‌زاده واقعا شخصیت ویژه‌ای بود؛ بعضی‌ها اهل علمند، اهل فکر نیستند؛ بعضی‌ها اهل فکرند، اهل معنا نیستند؛ بعضی‌ها اهل معنا هستند، انقلابی نیستند؛ بعضی‌ها انقلابی هستند، مدیر نیستند اما شهید فخری‌زاده همه اینها را با هم داشت؛ هم اهل علم بود، هم اهل فکر، هم اهل معنا، هم انقلابی و هم مدیر. شخصیت بسیار جامعی بود. اینکه می‌گویم اهل علم، نه فقط در رشته خودش، بلکه در فلسفه هم کار کرده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور معتقد است که حفظ و تقویت شبکه کانون‌ها و کتابخانه‌های مساجد با روحیه مضاعف انقلابی محقق می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران از دستگیری کلاهبرداری که وعده پرداخت ماهانه 100 میلیون ریال به ازای اندک سرمایه به کاربران فضای مجازی داده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس شورای هماهنگی تشکل‌های غیردولتی معلولان فارس گفت: از رسانه‌ها می‌خواهیم تا روز جهانی معلولان به عنوان زمانی برای بیان مطالبات معلولان تحت‌الشعاع بحران کرونا قرار نگیرد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: در شرایط کرونایی در شهرهای قرمز، خدمات درمانی در مراکز تامین اجتماعی بدون دفترچه های بیمه به بیمه شدگان ارائه می شود.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در آمل را نگران کننده توصیف کرد و گفت: متاسفانه نوع رفتار و تعاملات اجتماعی مردم با محدودیت‌ها و پروتکل‌های کرونایی و شرایط شهرهای قرمز همخوانی ندارد.

خبرگزاری ایسنا

افراد سالمند به دلیل این که اغلب بیماریهای همراه و نقص ایمنی دارند، ریسک عوارض و خطر مرگ و میر در آنها بالاتر و شدیدتر است، بنابراین خود مراقبتی در این گروه سنی از اهمیت بالایی برخوردار است.