سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - چنان واضح صحبت می کنند که دیوارهای نه چندان ضخیم آپارتمان هم مانعی برای رسیدن صدایشان نیست، "دستگیره ها را خوب با الکل ضدعفونی کردی؟ " و پشت سرش الفاظی که بهتر بود نمی شنید.

خبرگزاری ایسنا

با ابلاغ معاون فرهنگی وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی ملزم به گرفتن تست PCR از دانشجویان خوابگاهی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه شورای ناظرین طرح شهید قاسم سلیمانی، وضعیت بیماری کرونا را در کشور رو به بهبود دانست.

خبرگزاری مهر

بعد از موارد بالای مرگ‌ومیر و ابتلا به کرونا و بحث‌وجدل‌های درونی اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا مجموعه مدیران مسئول در این حوزه، به یک واقع‌بینی رسیده‌اند.

خبرگزاری مهر

وزارت بهداشت اعلام کرد سامانه ای راه اندازی کرده و با استفاده از آن طی چهار روز گذشته جلوی سفر 1748 نفر مبتلا به کرونا گرفته است، اما واقعا این سامانه درست کار می کند؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت الله مجتهدشبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت در گفت وگو با روزنامه رسالت گفت: شهادت هنر مردان خداست و در ایامی که شهدای مدافع حرم و عرصه سلامت، این راه درخشان را همچنان روشن نگه‌داشته‌اند، شهیدی دیگر از دانشمندان هسته‌ای به خیل شهدای این عرصه پیوست تا همچنان چراغ راه هدایت روشن بماند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت گفت: امروز همه می دانیم که اگر قرار باشد در جایی به مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت توجه اساسی و ویژه شود، باید در مدرسه این اتفاق رخ دهد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: تردد جاده‌ای در این استان از زمان اجرای طرح محدودیت‌های شدید کرونایی در اول آذر تاکنون 38 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی در مراقبت از سلامت بیماران و مواجهه با مخاطرات کرونا از سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشور تقدیر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از اعضای تیم مشاوران رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در حوزه بیماری کووید 19 به شبکه سی بی اس گفت که هفته‌ها پس از برگزاری مراسم عید شکرگزاری، تعداد بیماران کرونایی، موارد بستری و فوتی افزایش خواهند یافت.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - ویروس کرونا با تعطیلی اکثر فعالیت‌های ورزشی از جمله کشتی در مازندران به عنوان دارنده لقب پایتخت کشتی جهان، این رشته ورزشی را فتیله‌پیچ کرده است.

خبرگزاری مهر

نازیلا بارانی می‌گوید که زبان فارسی زبان دوم دانشگاه سالامانکاست، اما متاسفانه منابع ایرانشناسی در اسپانیا بسیار محدود است.

خبرگزاری مهر

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ کرد: سفر دانشجویان علوم پزشکی ساکن خوابگاه که تست کرونا آنها مثبت شده است، ممنوع است و باید در قرنطینه بمانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف تهران گفت: رسیدگی به پرونده‌ها در شعب شورای حل اختلاف تهران به روز و میانگین آنها حداکثر 40 روز است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان گفت: به دنبال شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌هایی برای پیشگیری از اپیدمی این ویروس، فعالیت دفاتر رسمی ازدواج این استان به صورت زوج و فرد شد.