شنبه 9 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تارنمای شبکه خبری س ان بی‌سی در گزارشی با اشاره به رکورد تازه موارد ابتلا به کووید -19در آمریکا نوشت: هرچند هرهفته شاهد رکورد تازه‌ای در موارد ابتلا به ویروس کرونا هستیم اما محدودیت‌های وضع شده به دلیل نزدیک شدن به زمان عید شکرگزاری در حال کاهش است.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - عملیات اجرایی ساخت بیمارستان جدید جایگزین بیمارستان 150 تختخوابی "عباسی" این شهرستان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 25 واحد صنفی مرکز استان به دلیل نادیده گرفتن محدودیت زمانی فعالیت اصناف در شرایط قرمز کرونا، شناسایی و پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - روزنامه‌های پیام آشنا، پیام سپیدار، سپهر ایرانیان و دنیای هوادار که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده و خبرگزاری‌های مهر و ایسنا در این استان مهمترین مطالب روز یکشنبه 25 آبان ماه خود را به موضوع‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اختصاص دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بخشنامه‌های سازمان بهزیستی کشور در جهت پیشگیری، مراقبت و کنترل بیماری کووید19، تجمیع و به روز رسانی و در بخشنامه‌ای از سوی کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر سازمان بهزیستی به همه مدیران کل بهزیستی استان‌ها ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وضعیت بارش ها با گذشت 45 روز از سال آبی جاری نشاندهنده آن است که هنوز درمقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد منفی روبروست، درحالی که میزان مصرف کمتر نشده است.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: رویکرد ستاد کرونا شهرستان خرمشهر رویکرد تنش‌زدایی و استفاده از ظرفیت سران عشایر و طوایف و افراد ذی‌نفوذ برای موارد لازم و ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رییس بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: ارتباط مسوولان انتظامی استان با مردم در دفتر نظارت همگانی 197 برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت تلفنی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

فوق دکترای ژنتیک و عضو گروه ژنتیک جهاددانشگاهی فارس اعتقاد دارد که با توجه به تلاش‌های جهانی برای تهیه واکسن کرونا، امید برای تحقق این هدف و مهار پاندمی این بیماری تا انتهای سال 2021 بسیار افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران از والدین خواست تا در غربالگری دانش‌آموزان همکاری کنند تا پوشش این طرح به صورت 100 در صدی انجام شود.

خبرگزاری ایسنا

مقامات انگلیس می‌کوشند که از فروش واکسن‌های تقلبی کووید 19 توسط کلاهبرداران در این کشور جلوگیری کنند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - استاندار همدان با بیان اینکه این استان به کارگاه بزرگ اجرایی تبدیل شده است گفت: در حال حاضر هشت هزار میلیارد تومان طرح ملی در دست اجرا است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - استاندار فارس اعلام کرد که اولویت این استان برخورداری 23 شهر بدون کتابخانه است و پیگیر این موضوع هستیم که نیم درصد سهم شهرداری‌ها به کتابخانه‌ها تعلق گیرد تا نهاد کتابخانه‌های عمومی بتواند کمبود این 23 شهر را رفع کند.

خبرگزاری مهر

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: سند نهایی جامع همکاری ایران و چین در بخش‌های مختلف قضایی، مجلس و... ورود کرده است.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال ایران گفت: تیم نوجوانان والیبال منبع تغذیه تیم بزرگسالان است و به همین منظور باید یک برنامه‌ریزی مدون صورت بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - یک متخصص مغز و اعصاب در دزفول با تشریح علائم سکته مغزی از مردم خواست هنگام مواجه شدن با چنین شرایطی به سرعت به بیمارستان مراجعه کنند.