شنبه 9 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

رئیس کلانتری 209 پایانه غرب از دستگیری موادفروشی خبر داد که بسته‌های مواد مخدر ار در دهانش جاساز کرده بود؛ از داخل دهان متهم 11 بسته هروئین کشف شد!

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: این نهاد تا پایان مهر امسال برای درمان بیماران کرونایی در سطح استان 21 میلیارد ریال هزینه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران توضیحاتی را در خصوص سرانجام مکان برگزاری تجمعات در تهران ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران پلیس، انبار داروی احتکار شده به ارزش 50 میلیارد ریال را در این شهرستان کشف و یک نفر راا در این خصوص دستگیر کردند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان گفت: انواع داروی دپو شده در یک منزل مسکونی زاهدان از سوی پاسداران گمنام امام زمان (عج) کشف شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت از تامین 4 تخت ICU برای بیمارستان آیت الله خوانساری اراک توسط خیرین خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان گفت: 15 واحد صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل عدم رعایت محدودیت‌های جدید کرونایی پلمب شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: 22 هم استانی دیگر در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند و این بالاترین آمار مرگ و میر در یک شبانه روز در استان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اعطای تسهیلات و بخشودگی مالیاتی تا سقف 50 درصد به غرفه‌هایی که به واسطه کرونا تعطیل نشده اما دچار کاهش درآمد شده‌اند موافقت کردند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: برگزاری هرگونه مراسم جشن و عروسی ممنوع است و برگزارکنندگان تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اربابی برنامه‌های انجمن صنفی مترجمان را در هفته کتاب اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال طبق برنامه انجام می‌شود و هیچ صحبتی در مورد تغییر زمان دیدارها نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خون و فرآورده‌های آن، نجات‌بخش بسیاری از بیماران بخصوص کودکان سرطانی است، از این رو باید بانوان با اهدای خون، برای نجات کودکان سرطانی آستین بالا بزنند.

خبرگزاری ایسنا

امسال اولین باران‌های پاییزی در حالی به تهران رسید که این شهر با کرونا و آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کند. شرایطی که شاید فرصت دیدن زیبایی‌های این فصل را از ساکنان پایتخت بگیرد؛ شهری با پاییزی دلنشین که حالا به سختی می‌توان نشانه‌ای از باغ‌های قدیمی آن پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تارنمای شبکه خبری س ان بی‌سی در گزارشی با اشاره به رکورد تازه موارد ابتلا به کووید -19در آمریکا نوشت: هرچند هرهفته شاهد رکورد تازه‌ای در موارد ابتلا به ویروس کرونا هستیم اما محدودیت‌های وضع شده به دلیل نزدیک شدن به زمان عید شکرگزاری در حال کاهش است.