چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا با اشاره به ظرفیت‌های مهم ایران در جذب گردشگر سلامت در حوزه ناباروری، درباره قانون جدید غربالگری مادران باردار برای تشخیص سندروم داون توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران و جهان با اشاره به بلیت‌های خصوصی جام‌جهانی تحت عنوان Match Hospitality گفت: قیمت نهایی این بلیت‌ها چیزی در حدود 250 تا 500 میلیون تومان خواهد شد که مبلغ بسیار سنگینی است و اصلاً منطقی نیست.

مخترعین ایرانی روش نوین آبدهی را ابدا کرده‌اند که نسبت به آبیاری قطره‌ای 50 درصد مصرف آب کمتری دارد.

بنیاد علم و فناوری جمیلی، ششمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان را همزمان با سال جهانی علوم پایه در هفته پژوهش برگزار می‌کند.

وزیر میراث فرهنگی از 735 مورد تخریب ابنیه، محوطه‌های تاریخی، تأسیسات گردشگری و صنایع دستی ناشی از وقوع سیل در مناطق مختلف کشور خبر داد که با خسارتی معادل با 2500 میلیارد تومان برآورد شده است.

بر اساس موافقت‌نامه پنج‌جانبه مدیریت شهری، به‌زودی بارفروشان شهر تهران به خارج از شهر و به محل شهر آفتاب منتقل خواهند شد.

امامزاده داوود در شمال غرب تهران و یکی از نوستالژیک‌ترین جاذبه‌های تاریخی و تفریحی برای بسیاری از تهرانی‌ها و ساکنان شهرهای حومه است؛ از مسیر زیبای این منطقه کوهستانی در شمال تهران گرفته تا حال و هوای عرفانی حرم، رستوران‌ها و جاذبه‌های تفریحی آن...

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران ضمن بازدید از محل اجرای پروژه مسکن معوض گود سیدالشهدا که آخرین گود مسکونی بازمانده از سنوات گذشته شهر تهران محسوب می‌شود، از تعیین تکلیف این گود خبر داد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تاکنون 245 هزار و 800 هکتار از اراضی روستایی تعیین مالکیت شده است و تلاش می‌کنیم تمام اسناد اراضی و واحدهای مسکونی روستایی زیر 20 خانوار و شهرهای زیر 25 هزار تا پایان سال صادر شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه مقاوم‌سازی گود مجاور برج میلاد یکی از موارد مهم و چالش‌های پیش روی این مجموعه است، گفت: عملیات مقاوم‌سازی در حال انجام است.

متاسفانه در کشور هیچ قانونی برای سگ گردانی و ممانعت از ایجاد آلودگی به واسطه مدفوع کردن سگ‌ها در سطح معابر و اماکن عمومی نداریم در حالیکه مدفوع سگ‌ها عملاً "بمب‌های انگی" برای انتقال بیماریهای خطرناکی نظیر توکسوکاریازیس، لارو مهاجر پوستی و.. هستند!

پس از برگزاری رویداد رونمایی از یک مکمل تقویت‌کننده موی سر خارجی در ایران، مشخص شد که این محصول که در صفحات مجازی و وب‌سایت‌ها به فروش می‌رسد، تقلبی است.

رئیس مرکز اورژانس تهران از حمله سگ های یک مددجو به نیروهای اورژانس تهران خبر داد.

حمید نوری با گذشت حدود 18 روز از صدور رأی دادگاه علیه وی، هنوز موفق نشده متن این حکم را مطالعه کند؛ چون دادگاه سوئد متن سوئدی رأی را به او داده است!

رئیس پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: تاکنون 29 شرکت خلاق و 10 شرکت دانش‌بنیان به پارک اضافه شدند و در مجموع 161 شرکت در پارک علم و فناوری در حال فعالیت هستند.