چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی با تأکید بر اینکه "گردشگری سلامت" باید تعیین تکلیف شود، گفت: ماهیت "گردشگری سلامت" یک موضوع بین بخشی و نیازمند هماهنگی بین دستگاه‌ها است که باید از طریق تصویب قوانین محکم تقویت شود.

هفتمین دوره جایزه حقوق بشر اسلامی در حالی برگزار می‌شود که جایزه این دوره به دو فعال حقوق بشر غیرمسلمان اعطا می‌شود.

در سومین نشست قرارگاه نظارت بر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سازمان بازرسی کل کشور اعلام شد که از هفته گذشته بازرسان سازمان بازرسی در دستگاه‌ها در حال راستی‌آزمایی پاسخ دستگاه‌ها درباره اجرای این قانون هستند.

لازم است تا نمایندگان مجلس هرچه سریع‌تر به مسئله حاد "سگ‌های ولگرد" ورود و از ازیاد سرطانی گله‌های آنها در نواحی مختلف کشور با "قانون‌گذاری" جلوگیری کنند چرا که در غیر این صورت، معضل سگ‌های ولگرد به یک فاجعه ملی و انفجار هاری در کشور منجر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام تعدادی از نیروها و تجهیزات این سازمان به مناطق سیل‌زده استان یزد خبر داد.

پس از فروکش کردن التهاب ناشی از این سیل امامزاده داود (ع)، رئیس سازمان هواشناسی کشور در یک برنامه تلویزیونی، اظهارات دیرهنگامی درباره سیل داشته که اعتراف تلخ و مهمی درباره عملیات رسانه‌ای غیراخلاقی و آماتور این سازمان علیه خبرگزاری تسنیم محسوب می‌شود.

پویش ملی "اطعام و احسان حسینی" در راستای توزیع غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی به نفع نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) همزمان فرا رسیدن با ماه محرم آغاز شد.

با توجه به نزدیک شدن به روز خبرنگار، جزئیات بسته اینترنت خبرنگاری مشخص شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: باران‌های مونسون 32 میلیارد و 500 میلیون ریال به بناهای تاریخی استان خسارت وارد کرده است.

با وجود افزایش چشمگیر تعداد شهرهای قرمز کرونا درکشور، استفاده از ماسک به زیر 25 درصد رسیده و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی 34 درصد است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پرونده "خشکاندن 13 اصله درخت در خیابان ولیعصر (عج)" همچنان مفتوح است، گفت: مدیریت شهری به صورت ویژه به این پرونده ورود کرده و بدون اغماض آن را پیگیری می‌کند.

با کمک 7 میلیارد و 450 میلیون تومانی محسن چاوشی، طی دو سال گذشته زمینه آزادی 851 نفر از زندانیان تحت حمایت ستاد مردمی دیه فراهم شده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: مطابق شرح وظایف مشخص شده در مدیریت سیلاب، دولت وظیفه اصلی کنترل و دفع خطرات سیلابی نقاط خارج از شهرها را بر عهده دارد.

جاری شدن سیلاب در دشت‌های فلات مرکزی کشور باعث شده تا آب از شکاف‌های فرونشستی به داخل آبخوان‌ها نفوذ کند.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک درباره ارائه آموزش‌های جنسی و جنسیتی به کودکان توضیحاتی داد.

یک فعال زیست‌بوم استارت‌آپی گفت: مهاجرت گروهی استعدادهای کشور در قالب استارت‌آپ به چالش تازه‌ای در زیست‌بوم استارت‌آپی تبدیل شده و ریشه آن سیاست‌های اقتصادی کلان است؛ جذب استارت‌آپ‌ها در اروپا آسان نیست اما مهاجرت ولو یک استارت‌آپ هم "بحران" است!