چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: تاکنون 29 شرکت خلاق و 10 شرکت دانش‌بنیان به پارک اضافه شدند و در مجموع 161 شرکت در پارک علم و فناوری در حال فعالیت هستند.

سارقانی که قصد سرقت مسلحانه در شهرک غرب داشتند، با اقدام به موقع پلیس دستگیر شدند.

با آنکه بیش از دو ماه از زمان برگزاری آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه می‌گذرد اما تاکنون این مرکز نتایج آزمون را منتشر نکرده است.

مدیرعامل موسسه خیریه نیکان ماموت از تکمیل 60 واحد مسکونی در روستاهای سی‌سخت مرکز شهرستان دنا از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

مدیر‌کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد تداوم سامانه بارشی در استان تهران خبر داد و گفت: منطقه اثر، نیمه شمالی استان تهران و ارتفاعات پیش‌بینی شده است.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرده است که طی چند روز اخیر شاهد افزایش چشمگیر تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان بودیم و بیش از 7 هزار مجموعه دانش‌بنیان و 1600 شرکت خلاق به ثبت رسیده است.

بر اساس مشاهدات و بازدید میدانی خبرنگار تسنیم یک ساختمان نوساز دیگر در محدوده باغ فردوس در خیابان ولیعصر (عج) نیز اقدام به خشک کردن درختان برای بهتر دیده شدن نمای ساختمان خود کرده است!

شهردار تهران با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: یکی از رویکردهای ما در این دوره استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای ارائه خدمات شهری است.

حبیب فرج‌الله چعب ملقب به حبیب اسیود، سرکرده گروهک تروریستی حرکه النضال در جلسه دادگاه امروز از چتر حمایتی دولت و نهادهای امنیتی سوئد از این گروهک تروریستی خبر داد.

بارش‌های چند روز اخیر تهران باعث کشف جسد پوسیده و استخوان‌های یک زن در شهرک نفت شد؛ همین موضوع کافی بود تا یک معمای جنایی رو به روی کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت قرار بگیرد.

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، دستورالعمل مدیریت مهندسی بهداشت محیط در ایام سوگواری سرور شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) ویژه محرم و صفر امسال را منتشر کرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور آمار فوتی‌ها، مفقودین و مصدومین سیلاب‌های اخیر در کشور به صورت تفکیک شده را اعلام کرد.

نماینده ویژه وزیر میراث فرهنگی بیشترین درصد تخریب‌های وارده به استان یزد را مربوط به بافت‌های جدیدتر و یا فرسوده عنوان کرد و با انتشار توئیتی نوشت: کمترین آسیب سیل به بافت جهانی یزد بوده و بیشترین تخریب‌ها مربوط به بافت جدیدتر یا فرسوده است.

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: طبق قانون مصوب سال‌های گذشته، همه افراد می‌توانند بعد از گذراندن طرح قانون خدمات پزشکان و پیراپزشکی، مدرک خود را آزاد کنند و این یک رویداد جدید نیست.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان از امضای تفاهم‌نامه بنیاد ملی نخبگان با دانشگاه‌های بزرگ مراکز استان در سراسر کشور خبر داد و این اقدام را نخستین گام در تحقق طرح ساخت شهرک‌های نخبگانی در سراسر کشور توصیف کرد.