چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

با دستور رئیس کل دادگستری استان تهران پرونده کثیرالشاکی موسوم به "کینگ‌مانی" به یکی از شعب مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع شد.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: بیش از 80 درصد آبگرفتگی‌های شب گذشته و صبح امروز رفع شده است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

صبح امروز به دلیل بارش‌های اخیر در سه نقطه از جاده امامزاده داوود (ع)، کوه دچار ریزش شده است.

موسس شبکه هپاتیت ایران با اشاره به وجود 1.4 میلیون بیمار مبتلا به "هپاتیت B" در کشور، راه‌های انتقال بیماری را تشریح کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از حضور بیش از 500 نیروی خدمات شهری و امدادرسان در منطقه سیل‌زده امامزاده داوود (ع) خبر داد.

به‌کارگیری سگ‌ها در تیم‌های امدادی نمونه صحیحی از هم‌زیستی انسان با حیوانات است که در صورت توجه هرچه بیشتر به این موضوع می‌توان از پایمال شدن حقوق حیوانات و همچنین آسیب آن‌ها به انسان جلوگیری کرد.

با دستور وزیر آموزش و پرورش، استفاده از فضای باز مدارس برای استقرار هیئت‌های مردمی و دانش‌آموزی فراهم شد.

مدیرکل انتقال خون استان تهران از برگزاری پویش "خون بهای عشق" با هدف اهدای خون مردم در ایام محرم و صفر سال 1401 در پایتخت خبر داد.

تلسکوپ فضایی "جیمز وب" به صورت کاملاً غیرمنتظره نخستین ابرنواختر خود را شناسایی و تصویر آن را ثبت کرده است. ابرنواختر به انفجار ستاره‌های در حال مرگ گفته می‌شود.

طبق اعلام سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، سال گذشته 20865 وکیل مشمول معافیت ابرازی شدند و 19253 وکیل هم مالیات قطعی صفر دارند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی از ثبت‌نام بازنشستگان برای دریافت وام قرض‌الحسنه در دفاتر کانون بازنشستگی در سطح کشور خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از کشف جسد یک زن جوان در منطقه امامزاده داوود (ع) خبر داد.

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: بر اثر عدم تعادل و افتادن یکی از مسافران بر روی سایر مسافران در هنگام حرکت پله‌برقی در ایستگاه دروازه دولت، 7 نفر از مسافران مصدوم شدند.

زمانی که هنور تعداد زیادی یوزپلنگ ایرانی در دشت‌های کشور ما زندگی می‌کردند، شیر آسیایی در کشور رو به انقراض می‌رفت و همین موضوع دلیلی شد که هندی‌ها برای معاوضه یوز ایرانی و شیر آسیایی دست یاری به سوی ایرانیان دراز کنند.

با افزایش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در کشور تعداد شهرهای قرمز دو برابر شد. تعداد موارد فوتی با تست مثبت کرونا طی یک هفته حدوداً سه برابر شد.