پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

همزمان با عید غدیر، از ساعت 18 مهمانی به مسافت 10 کیلومتر از چهارراه ولی‌عصر (عج) تا چهارراه پارک‌وی برگزار می‌شود.

سازمان تأمین اجتماعی فرایند ثبت‌نام طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی این سازمان با هدف تعمیم و گسترش پوشش فراگیر بیمه ای به زنان خانه‌دار، دختران و فرزندان را اعلام کرد.

در 75 کیلومتری شهر رشت روستای کوچکی به نام "استخرگاه" وجود دارد که زیبایی 4 فصل و چهره منحصر‌به‌فرد آن هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر حضور همه‌جانبه مردم در جشن بزرگ عید سعید غدیر خم گفت: مراسم مهمانی 10کیلومتری روز عید غدیر در طول خیابان ولیعصر (عج) با استقبال خوب موکب‌ها و گروه‌های خودجوش و فعال مردمی رو‌به‌رو شده است.

همواره شاهد مطرح شدن موضوع تأثیرات آلودگی هوا بر تشدید تخریب لایه اوزن بوده‌ایم، اما سؤال اینجاست که این ادعا تا چه اندازه علمی است؟ یک کارشناس سازمان محیط زیست به این سؤال پاسخ می‌دهد.

مرد جوانی که در خیابان 17 شهریور اقدام به سرقت مسلحانه از یک طلافروشی کرده بود، دستگیر شد . این در حالی است که 2 همدست وی پس از مشاهده ماموران پلیس از مهلکه گریختند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری 2 نفر کلاهبردار اینترنتی با عنوان اپراتور پشتیبان در شبکه آموزشی شاد خبر داد.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از اعزام 50 هزار زائر ایرانی به عتبات عالیات و بدون روادید خبر داد.

قاتل مرد جوان که پس از ارتکاب جنایت از مهلکه گریخته بود، توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

یکی از مجموعه‌های ایران مال پس از انتشار یک فیلم در فضای مجازی توسط پلیس پلمب شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تمهیدات خاص ترافیکی در مراسم جشن 10 کیلومتری روز عید غدیر در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد.

سومین گروه از جهانگردان موتوری در سال جاری و در قالب یک گروه 14 نفری با 10 دستگاه موتورسیکلت مسافرتی از سه کشور اروپایی و از طریق مرز مشترک ایران و ترکمنستان وارد استان خراسان جنوبی شدند.

مردی که زن جوانی را در یک خانه‌ای در منطقه نامجو به قتل رسانده بود، به قتل همسر خود نیز اعتراف کرد.

یک فرد روحانی که برای پیاده‌روی به بوستان پلیس در منطقه تهرانپارس رفته بود، هدف حمله اراذل و اوباش قرار گرفت.

معاون قضائی قوه قضائیه گفت: به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر، رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضائی نیرو‌های مسلح موافقت کردند.

با رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، کارگران شاغل در کارهای با ماهیت دائم جهت دریافت بیمه بیکاری نیاز به ارائه نامه عدم نیاز از سوی کارفرما ندارند.