پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از فعال بودن میادین میوه و تره‌بار شهرداری در روز عید غدیر خبر داد.

عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی از ابلاغ مصوبه کنکوری توسط رئیس جمهور خبر داد.

معاون گردشگری استان تهران گفت: با همکاری و مشارکت جمعی از غواصان عمق دریاچه آهنک فیروزکوه از زباله پاک‌سازی می‌شود.

مدیرکل انتقال خون استان تهران از رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراکز اهدای خون خبر داد و از مردم دعوت کرد تا بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

قلعه فلک‌الافلاک سال‌هاست که در فهرست موقت ثبت جهانی قرار گرفته، با مشکلات متعددی برای ثبت نهایی روبه‌رو است. استاندار لرستان در دیدار با معاون میراث فرهنگی کشور از آمادگی استان برای فراهم کردن زمینه‌های ثبت جهانی این بنای تاریخی خبر داد.

معاون تنوع زیستی و محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست گفت: پراکنش سگ‌های ولگرد به شدت افزایش یافته و دامنه این افزایش جمعیت به مناطق حفاظت‌شده نیز کشیده شده است و این سگ‌ها به تهدیدی برای حیات وحش تبدیل شده‌اند.

مصادف با اعیاد آسمانی قربان و غدیر و به مناسبت دهه امامت و ولایت علاوه بر اکران طرح‌های فرهنگی در سطح شهر، پویش "به عشق علی (ع) لبخند بسازیم" با محوریت عقد اخوت برگزار خواهد شد.

رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز گفت: جشنواره رسانه امام رضا (ع) بستری برای جهاد تبیین است.

فاطمه طباطبایی متخصص نجوم و کیهانشناسی رصدی امواج فروسرخ و رادیویی می‌گوید که تلسکوپ جیمز وب به دنبال ارائه جزییات بیشتر درباره بیگ‌بنگ (مهبانگ) نیست.

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ آزمون وکالت 1400 روز پنج‌شنبه 30 تیرماه جاری برگزار می‌شود؛ کارت آزمون سه‌شنبه نیز توزیع خواهد شد.

پسربچه‌ای 6 ساله که با پدر و نامادری خود زندگی می‌کرد، قربانی خشونت خانگی شد و به قتل رسید.

مجوز مصرف واکسن "نورا" به عنوان یادآور سایر واکسن‌ها اخیراً از سوی سازمان غذا و دارو صادر شده و جزئیات مصرف این واکسن اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به فعال شدن "زیست شبانه" گفت: شهردار و شورای اسلامی شهر تهران به این موضوع ورود پیدا کرده‌اند؛ مهم‌ترین اثر زیست شبانه، تزریق شادابی و نشاط در شهر است.

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: امکان ثبت واکسن کرونای تاریخ مصرف گذشته در سیستم الکترونیک وجود ندارد و پیام خطای تاریخ منقضی بودن فرآورده صادر می‌شود.

چین دو ماهواره جدید سنجش از دور با وضوح بالا را از مرکز پرتاب ماهواره تایوان در استان شانشی در شمال چین به فضا پرتاب کرد.

رئیس کانون راهنمایان گردشگری وجود مشکلات میان‌بخشی در حوزه‌های مختلف و همچنین کمبود کمبود امکانات و نبود زیرساخت‌های لازم در شهرهای کمتر توسعه‌یافته را از علل عدم توزیع متوازن سفر در کشور دانست.