پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مجمع خیرین یاریگران اندیکا با برگزاری نخستین نشست، اعلام موجودیت کرد و اعضای هیئت مدیره آن انتخاب شدند. مأموریت این مجمع محرومیت‌زدایی از شهرستان اندیکا در خوزستان است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران درخصوص نمایشگاه «هم‌افزا» گفت: این نمایشگاه ظرفیت بسیار خوبی برای حل مسائل با استفاده از ظرفیت مردم دارد.

وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی از اوایل هفته آینده خبر داد.

فرمانده کل انتظامی کشور بر تعامل فراجا و مجلس برای تقویت زیرساخت‌های امنیتی انتظامی تاکید کرد و گفت: تحول و نوآوری در پلیس با تحقق کامل هوشمندسازی امکان پذیراست؛ موضوع هوشمندسازی یکی از اولویت های اصلی و مهم فرماندهی کل انتظامی کشور است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران از اعضای شورای شهر تهران خواست چنانچه مسئله و مشکلی در حوزه شهرداری داشتند قبل از اینکه رسانه‌ای کنند به شهرداری اطلاع بدهند، چرا که هدف شهرداری به هیچ عنوان مقابله با شورا نیست.

رئیس سازمان محیط زیست گفت: با قطعیت می‌گویم که پرونده توسعه پتروشیمی در میانکاله برای همیشه بسته شد و دیگر شاهد چنین فعالیت‌هایی در این منطقه نخواهیم بود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه تعمیرات جزئی مدارس بر عهده مناطق آموزش و پرورش است، گفت: 6 هزار مدرسه با مشکل سرویس بهداشتی مواجه هستند که حل آن در دستور کار است.

در شرایطی پیک هفتم کرونا دوباره صعودی شده است که به‌گفته مسئولان وزارت بهداشت کاهش سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حدود 35درصد بسیار نگران‌کننده است و باید هموطنان در این زمینه دقت عمل بیشتری داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از دادستانی می خواهیم براساس قانون مجازات سنگینی را برای مسببین خشکاندن درختان خیابان ولیعصر (عج) در نظر بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به اظهارات معاون شهرسازی ومعماری شهرداری تهران مبنی بر کاهش صدور پروانه ساختمانی به یک هفته واکنش نشان داد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در پی اختلافات خانوادگی، فردی 57 ساله از سوی پسرش مورد حمله قرار گرفته و به قتل رسید و پلیس پردیس در کمتر از نیم ساعت قاتل را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی شهرستان پارسیان، قاتل فراری تبعه 30 ساله افغان در یکی از شهرستان های همجواراستان فارس شناسایی و دستگیر شد.

رییس مرکز اورژانس تهران از مصدومیت دو تن در پی وقوع تصادف در خیابان ولیعصر خبر داد.

شهردار منطقه 12 با تأکید بر اهتمام همه‌جانبه شهرداری این منطقه برای جلوگیری از تخریب بنای دارای ارزش تاریخی خیابان سپهسالار، خواستار ورود و مساعدت همه دستگاه‌های متولی برای حفظ این بنا شد.

قوه قضائیه در راستای حمایت عملی از مددجویان کمیته امداد خمینی اقدام به ثبت بین‌المللی علامت تجاری "احسان" کرد که در نتیجه آن صادرات فرش این علامت تجاری 70 درصد افزایش یافت.

اثر حجمی "ضریح قلب" در میدان الغدیر واقع در منطقه 4 شهر تهران رونمایی شد.