پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر خواهان اصلاح آیین‌نامه قانون حمایت حقوقی و قضائی از کارکنان و مأموران دستگاه‌های اجرائی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی آسیب‌دیده از اقدامات دولت‌ها و مراجع داخلی و خارجی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مراسم بزرگ جشن عید غدیر در پایتخت و همچنین پرونده شهردار منطقه 15 توضیحاتی ارائه کرد.

یک جوان اهل جویبار مازندران بر اثر گازگرفتگی توسط یک "سگ هار ولگرد" جان سپرد!

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزانی که در المپیادهای جهانی رتبه کسب می‌کنند، می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه تحصیل کنند.

تصویری از یک قرارداد وکالت به دست خبرنگار تسنیم رسیده که در یک پرونده، وکیل حق‌الوکاله 400 میلیارد ریالی دریافت می‌کند!

سرانجام بعد از چندین ماه کشمکش و اختلاف نظر بر سر چگونگی برگزاری کنکور سراسری، وضعیت برگزاری آن تعیین تکلیف شد.

واقعه غدیر یک رویداد معمولی نیست، بزرگ‌ترین عید شیعیان جهان است. خداوند در واقعه غدیر به پیامبر بزرگ اسلام (ص) دستور جانشینی حضرت علی (ع) را بر امت مسلمین داد و درستی امر رسالت را منوط به ابلاغ ولایت مولای متقیان به همه مسلمانان اعلام کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از آماده شدن گزارش حسابرسی دوره پنجم مدیریت شهری خبر داد.

کمیسیون ویژه تولید با ارسال نامه‌ای به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به موجب تصمیم کمیسیون‌های مجلس ملاک قبولی در آزمون وکالت بر اساس "تراز نمرات" است.

مدیر میدان مرکزی میوه و تره‌بار، خبر درگیری شب گذشته در این مجموعه را تکذیب کرد.

نتایج تحقیقات جدید دانشمندان نشان می‌دهد که سرم گرفته شده از "خرس سیاه" در زمان خواب زمستانی، می‌تواند در روند درمان آتروفی عضلانی انسان مؤثر باشد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ‌کس حق ندارد واکسن تاریخ گذشته به مردم تزریق کند.

تیم ملی المپیاد زیست‌شناسی ایران با کسب چهار مدال طلا در سی‌و‌سومین المپیاد بین‌المللی زیست‌شناسی، جایگاه نخست جهان را از آن خود کرد‌.

رئیس ستاد مکه مکرمه از خروج بیش از 12 هزار و 300 نفر از زائران مستقر در مکه مکرمه خبر داد و گفت: بیش از 5 هزار و 300 نفر حجاج ایرانی از فرودگاه جده به کشور بازگشته‌اند و سایر حجاج نیز در روزهای آتی از فرودگاه جده و مدینه منوره عازم کشور می‌شوند.

باستان‌شناسان یک موزائیک که مرکز آن منقش به چهره عیسی مسیح است، در روستای "هینتون سنت مری" در انگلیس کشف کردند که کارشناسان معتقدند این اثر می‌تواند جزو قدیمی‌ترین تصویرگری‌های باستان از چهره مسیح باشد.