پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

در پی انتشار خبر کو‌دک‌آزاری 7 دانش‌آموز در فردوس توسط معلم 55ساله، دادستانی این شهرستان از صدور حکم 5 سال حبس برای این متهم خبر داد.

به دنبال وقوع خشکسالی‌های گسترده در ایالت کالیفرنیا آمریکا، مسئولان ایالتی راهکارهایی از جمله گشت‌زنی "پلیس آب"، جریمه کردن شهروندان پرمصرف و تغییر پوشش فضای سبز شهری را در پیش گرفته‌اند.

در قرارداد برگزاری آزمون وکالت 1400 بین اسکودا و سازمان سنجش آموزش کشور "تراز نمرات" به عنوان ملاک تعیین رتبه و قبولی اعلام شده است.

وزیر کشور از ورود 2 دکل حفاری چاه آب ژرف جدید و مدیریت آب‌های مرزی در سیستان و بلوچستان به منظور رفع تشنگی این استان خبر داد.

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از جدا کردن یک فرزند ایرانی از والدینش از سوی دولت دانمارک علیرغم مخالفت پدر و مادرش، انتقاد کرد و گفت: دانمارک هرچه سریع‌تر این کودک ایرانی را به خانواده‌اش بازگرداند.

در پی برخورد خارج از ضوابط یکی از گشت‌های پلیس با یک شهروندان در تهران با سرتیم این گشت انتظامی برخورد شد.

با حضور شهردار تهران و تولیت مدرسه علمیه مروی، تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری تهران و مدرسه علمیه مروی به امضا رسید.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: پیشرفت فعلی کشور در عرصه‌های مختلف مرهون و مدیون صنعت فولاد و کسانی است که ابتدای کار آن را پایه گذاری و به این مرحله رساندند.

دختر و پسر جوانی که برای مهاجرت از تهران به شرق کشور فرار کرده بودند و قصد عبور غیرقانونی را از مرز داشتند، دستگیر شدند.

افرادی که قصد اقدام مجرمانه در تهرانپارس را داشتند با حضور به موقع تیم پلیس دستگیر شدند.

فرمانده یگان ویژه استان قم از دستگیری گروگان‌گیر و رهایی گروگان در بلوار صدوق قم با عملیات ضربتی توسط گروهان نوپو این استان خبر داد.

مدیرکل موزه‌ها از افزایش ساعت بازدید از کاخ‌موزه‌های تهران در روزهای آخر هفته و تعطیلات رسمی 6 ماه نخست سال 1401 خبر داد.

مسئول ثبت ملی آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی اداره‌کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: در بررسی‌های پژوهشی و شناسایی محدوده شهر نسر تربت حیدریه، سه اثر تاریخی با ارزش کشف شد.

تیم دانشجویان حقوقی ایران در مسابقات "موت‌کورت" نورمبرگ آلمان، جایزه بهترین "لایحه" در نقش دادستانی در جهان را از آنِ خود کردند.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور گفت: پلیس با پیشگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و حفظ سرمایه های ملی و مردمی نقش موثری در تامین امنیت غذایی مردم ایفا می‌کند.

در دومین جلسه ستاد ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری که با حضور شهرداران مناطق یک، 13 و 17 تشکیل، بر تعیین تکلیف وضعیت املاک در دست اشخاص غیر تأکید شد.