پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی از برگزاری نشست هم‌اندیشی اساتید عراقی و ایرانی با موضوع اربعین خبر داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به شناسایی مشکلات حقوقی مددجویان در سطح کشور گفت: این موارد احصا و توسط وکلای نیکوکار به آن‌ها رسیدگی می‌شوند، ضمن اینکه مددجویان امداد طبق مصوبه مجلس از پرداخت هزینه دادرسی معاف هستند.

مرد جوان در خانه‌اش در شرق تهران توسط 2 جنایتکار که صورت خود را با نقاب پوشانده بودند، به قتل رسید.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

معاون گردشگری با بیان اینکه قرار است از ظرفیت بهینه تهاتر فضای نمایشگاهی داخل کشور با برخی از کشورها استفاده کنیم، گفت: برخی از فعالان صنعت گردشگری در سال گذشته از فضاهای نمایشگاهی که در آنکارا در اختیار ایران قرار گرفته بود، بهره‌مند شدند.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: نظام‌دهی به ساختار فعالیت فعالین فضای مجازی غذا یا فودبلاگرها یکی از نیازهای اصلی در رشد و توسعه گردشگری خوراک به عنوان محصولی نوپا در صنعت گردشگری کشور به شمار می‌آید.

بر اساس مصوبه جدید شورای شهر تورنتو کانادا، صاحبان گربه‌ها حق بیرون آوردن گربه بدون قلاده را ندارند.

دادستان کل کشور از آمادگی دادستان‌های سراسر کشور جهت احقاق حقوق مددجویان این نهاد و نیازمندان خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 5 نوجوان 12 تا 16 ساله در حوض انباری در روستای "سیادک" زاهدان غرق شدند.

کنکور سال آینده بدون تغییرات و همانند کنکور 1401 برگزار می‌شود.

حادثه اخیر آتش‌سوزی در بیمارستان رسول اکرم (ص) دلیل خوبی برای تحسینِ ورود صحیح دادستانی در نگاهبانی از جان مردم بود و چه بسا اگر بخش‌هایی که به دلیل عدم ایمنی با دستور دادستان تهران تعطیل نمی‌شد، ممکن بود حادثه سینا اطهر تکرار شود!

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع آتش‌سوزی در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد خبر داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم گفت: در همین ارتباط احداث مسکن برای نیازمندان و محرومان در دستور کار دولت قرار گرفته است.

ناسا 4 تصویر دیگری که توسط "جیمز وب" قوی‌ترین تلسکوپ فضایی جهان ثبت شده است را منتشر کرده و نشان داد که این تلسکوپ چه توانمندی‌های شگفت‌انگیزی دارد.

رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت جزئیات تزریق دوز چهارم واکسن کرونا را تشریح کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمامی فعالیت‌های صورت گرفته در صندوق هنر باید طوری برنامه‌ریزی شود که منجر به پویایی حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر شود تا اهداف متعالی که در چشم‌انداز عملکرد صندوق اعتباری هنر در دوره جدید ترسیم شده، تسهیل شود.