پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی روز عفاف و حجاب را گرامی داشت و تاکید کرد: "حجاب" نماد تمدن ایرانی و اسلامی است و امروز از آنجایی اهمیت آن تشدید می‌شود که به یکی از محورهای جنگ شناختی دشمنان ایران اسلامی بدل شده است.

روابط عمومی شهرداری منطقه 15 در پی وقوع حادثه تلخ سقوط کودک در حفره فضای سبز یکی از رمپ‌های سه‌راه افسریه واقع در میدان بسیج، توضیحاتی ارائه داد.

مرد جوانی که با شیوه و شگرد خوراندن آبمیوه مسموم به رانندگان اقدام به آدم‌ربایی و سرقت می‌کرد پس از اتمام تحقیقات، راهی زندان شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: انتخابات نادرست در بدنه "شستا" منجر شده که بازدهی دارایی‌ها در سازمان کاهش پیدا کند؛ 5 شاخص برای انتخاب مدیران در مجموعه شستا مشخص کرده‌ایم و پای آن ایستاده‌ایم و این مسئله، صدای خیلی‌ها را درآورده است!

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت بدهی سنگین این سازمان به بانک رفاه کارگران خبر داد و گفت: صبح امروز مبلغ 88 هزار میلیارد تومان بدهی این سازمان به بانک رفاه کارگران پرداخت شد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از ایجاد کلانتری مجازی در سامانه "پلیس من" خبر داد.

تحقیقات درخصوص مرگ مشکوک مرد جوان در شمال تهران توسط تیم جنایی ادامه دارد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی سازمان محیط زیست از امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های محیط زیستی برای مقابله با طوفان‌های شن و گرد و غبار با حضور رئیس سازمان محیط زیست و وزیر تغییر اقلیم و محیط زیست امارات متحده عربی خبر داد.

رئیس قوه قضائیه گفت: در مقوله عفاف و حجاب، همه بخش‌ها و مسئولان ذیربط اعم از دادستان، قاضی و ضابطین باید در چارچوب قانون گام بردارند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه سرعت انتشار زیرسویه جدید کرونا 1.5 برابر اومیکرون است، گفت: هر فرد آلوده به زیرسویه جدید کرونا (BA.5) می‌تواند 18 نفر را مبتلا کند.

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با بیان اینکه حدود 35 تا 40 درصد موارد کنونی ویروس در گردش کشور، از نوع BA.5 است، گفت: باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و تزریق نوبت یادآور، همچنان مورد توجه جامعه باشد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

در حکمی از سوی رئیس سازمان محیط زیست, سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش این سازمان منصوب شد.

هرگاه به ازای هر نفر در کشور سالانه 1700 متر مکعب آب تجدیدپذیر در دسترس باشد, شاخص آب آن کشور استاندارد است، اما اگر این میزان به زیر 1700 متر مکعب در سال برسد کشور دچار تنش آبی می‌شود. اگر این عدد از هزار متر مکعب هم کمتر شود بحران آب اتفاق می‌افتد.

شهر شانگهای یک زیرسویه جدید از سویه اومیکرون ویروس کرونا را کشف کرده است.

بیش از 56 هزار دانش‌آموز شهر تهران در بیش از 120 پایگاه تابستانی در کلاس‌های جبرانه تابستان شرکت می‌کنند.