پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش از امکان مشاهده سوابق تحصیلی دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان متقاضی آزمون سراسری سال 1401 خبر داد.

فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: خدمات‌رسانی به‌ویژه تأمین امنیت برای مردم توفیق الهی است و مرزبانان به صورت شبانه‌روز در مرزها در حال خدمات‌رسانی به مردم و مرزنشینان هستند.

به همت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، سامانه وکالت تخصصی برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مشاوران املاک و خودرو باید در تنظیم اسناد نقش واسطه‌گری را ایفا کنند و تمام اسناد تعهدآور در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شود.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طی هماهنگی با وزارت ارتباطات، خبرنگاران عضو سامانه جامع رسانه‌های کشور به این وزارتخانه معرفی خواهند شد.

با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کووید19 و شیوع دوباره آن، جمعیت هلال‌احمر اعلام آمادگی کرد تا با همکاری با وزارت بهداشت، مراکز ثابت و سیار واکسیناسیون خود را فعال کند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

سه‌شنبه‌های هر هفته، میز سلامت و خدمت در مساجد برگزیده محلات منطقه 9 تهران فعال و شهروندان به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

رئیس ستاد ملی مقابله با گرد و غبار گفت: گرد و غبار خارجی از نظر مساحت و از نظر غلظت, تأثیرگذاری به مراتب شدیدتری از طوفان‌های داخلی دارد. این طوفان‌ها میانگین اندازه پایین‌تری از ذرات داخلی دارند که این ذرات ریزتر تأثیرات شدیدتری بر سلامتی می‌گذارند.

برخی از ایرلاین‌ها در اقدامی عجیب ضمن فروش محدود و قطره‌چکانی بلیت، با اضافه کردن عناوینی همچون پرواز بیزینسی یا انجام پرواز به وسیله جت شخصی اقدام به گران فروشی بلیت تا چندین برابر نرخ مصوب و رایج کرده‌اند!

در پنجمین جلسه رسیدگی به دادگاه جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر، خانواده شهدا و جانبازان حادثه تروریستی انفجار حسینیه شیراز خواستار اشد مجازات برای شارمهد و محاکمه حامیان او شدند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نسبت به تخریب خیابان 17 شهریور و جمع‌آوری سنگ‌فرش‌های این خیابان توسط شهرداری منطقه 12 انتقاد کرد و گفت: مشخص نیست شهردار منطقه با کدام تشخیص این کار را انجام داده است.

معاون شورای عالی آموزش و پرورش تصویری از تغییرات با ترمیم سند تحول بنیادین ارائه کرد.

جوان رامیانی که تصویری از خود به همراه یک اسلحه در کنار جسد یک قلاده خرس در فضای مجازی منتشر کرده بود, دستگیر شد.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه شهید مرتضوی در زمان فراغت خود برای کمک به مخارج زندگی اقدام به مسافرکشی می‌کرده است، گفت: 3 مرد جوان به عنوان مسافر، سوار بر خودروی شهید مرتضوی شدند و این مامور پلیس را از ناحیه کتف هدف شلیک گلوله قرار دادند!

ابتلای یک فرد به نوعی آمیب تک‌سلولی که باعث التهاب مغز می‌شود؛ سواحل دریاچه‌ای در ایالت آیووای آمریکا را به تعطیلی کشاند.