یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

دادستان کل کشور نحوه استرداد اموال به مالباختگان پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی را اعلام کرد.

زهرا عبدخدایی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره‌های هنری و ادبی، صرفا ایجاد یک شعر و هنر نیست، گفت: در این جشنواره‌ها هویت‌سازی رقم می‌خورد و فرهنگ و ادب منتقل می‌شود.

آیت الله عبادی با انتقاد از خروج روان آب‌های استان به سمت افغانستان، گفت: در این شرایط حساس کشور، استقلال ما بستگی به این دارد که با مدیریت و برنامه ریزی صحیح یک قطره آب هدر نرود.

اوج گرفتن قیمت میوه در شهر یاسوج با بی تفاوتی نظارت بر بازار کام شهروندان این شهر را بیش از گذشته تلخ کرده است.

برای راه‌اندازی یک کسب و کار در استان البرز باید کفش آهنی به پا کرد و یک کارآفرین باید همه مشکلات را به تنهایی مرتفع کند.

با تلاش ضربتی ماموران انتظامی شهرستان میناب در 72 ساعت گذشته 14 دستگاه خودرو شوتی سوخت شناسایی و توقیف و 27هزار و 500 لیترسوخت قاچاق کشف شد.

با وجود افزایش قیمت نان در کهگیلویه‌وبویراحمد کیفیت و وزن نان‌ها در تنور خبازی‌ها بیات شد تا مردم پیگیر اجرایی‌شدن طرح فروش نان کیلویی در این استان باشند.

جلسه علنی شورای شهر تبریز صبح امروز به ریاست حجت الاسلام برگی در عمارت قدیمی شهرداری برگزار شد.

جشن ولادت امام رضا (ع) با حضور جمعی از عاشقان آن حضرت در چهارصددستگاه کرج برگزار شد.

اولین نشست کارگروه دانش و صنعت به همت بسیج کارگری و با حضور مسئولان وزارت علوم و تحقیقات و اساتید و مدیران دانشگاه‌های صنعتی و جمعی از نمایندگان و مدیران شرکت‌های تولیدی و صنایع های‌تک پیشران و... برگزار شد.

کادرفنی تیم ملی چرخه نهایی تیم ملی کشتی آزاد برای رقابت‌های جهانی 2022 صربستان را اعلام داشت.

ساوجبلاغ را با این نام می‌شناسند، ننه بتول. مادر شهیدی که زمانی معروف‌ترین شکسته‌بند استان البرز بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری دومین یادواره 565 شهید ارتش در قم خبر داد و گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در بین خانواده ها نهادینه شود که یکی از این راه ها برگزاری یادواره شهدا و معرفی زندگی نامه آنها است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر طرحی در 14بند و با رویکرد اجرایی و فرهنگی تدوین کرده است که عرصه اول آن با ابلاغ شاخص‌های عفاف و حجاب به دستگاه دولتی وارد فازاجرایی و عملیاتی شد.

میزان تسهیلات بانکی تا پایان فروردین ماه سال جاری نسبت به مقطع مشابه در سال گذشته 48.4 درصد افزایش یافته اما متقاضیان کهگیلویه و بویراحمدی کمترین دریافت کننده این تسهیلات بودند.

یک کارشناس سیاسی با اشاره به این که ما در برجام تمام تعهدات خودمان را انجام دادیم در حالی که طرف غربی به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد، اظهار کرد: ما آن زمان باید پله پله تعهداتمان را بعد از مشاهده اقدامات طرف مقابل انجام می‌دادیم، الان هم باید همین کار را کنیم و به همان میزان که تلاش می‌کنند به ما فشار سیاسی وارد کنند باید همکاری‌مان را کم کنیم تا حدی که به نقطه انجام حداقل وظایف عضویت...