یک‌شنبه 17 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

زمان برگزاری مرحله نهایی انتخابی کاتا تیمی و انفرادی جهت معرفی نفرات اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی مشخص شد.

این روزها قلب هر ایرانی برای غم آبادان می‌تپد و جان باختن شماری از هموطنان‌مان در حادثه ریزش ساختمان متروپل ملتی را عزادار کرده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی آقای سید عباس صالحی را به نمایندگی ولی فقیه در موسسه و روزنامه اطلاعات و مدیر مسئول آن روزنامه منصوب کردند.

مذاکرات باشگاه تراکتور با ارطغرل ساغلام هنوز حاصلی نداشته و این موضوعی موجب نگرانی هواداران این تیم شده است.

خیرالله خادمی گفت: سال گذشته در آزادراه تهران شمال 2هزار میلیارد تومان توسط دولت و بنیاد مستضعفان هزینه شد و حجم عظیمی از کار در منطقه دو آزادراه که منتهی به مازندران می‌شود، درحال انجام است.

رئیس کمیته ملی المپیک در نشستی مشترک با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی وزنه برداری دیدار و گفت و گو کرد.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اینکه بدون آمادگی و داشتن بازی‌های تدارکاتی به جام جهانی برویم را مثبتی نمی‌بینیم، اما باید قسمت مثبت داستان را نگاه کنیم که بازیکنان خوب تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران با بیان این‌که مسئولیت باخت مقابل تایلند را قبول می‌کنم، تاکید کرد: در امتیازهای حساس مسابقه خطاهای فردی بیشتری نسبت به حریف داشتیم.

با حکم صدیقی، کادر فنی تیم ملی ساندا جوانان و نوجوانان معرفی شد.

یک سوال مهم و راهبردی در فضای مدیریتی و حاکمیتی کشور وجود دارد که چرا رهبر معظم انقلاب به شکل متمایز و متفاوتی از رویکردهای نو، کارکردهای بدیع و عملکردهای نوپدید دیوان محاسبات و جهت گیری ها و ریل گذاریهای اخیر دیوان تجلیل و تقدیر کردند.

ویژه برنامه «آسمون هشتم» به مناسبت دهه کرامت بر آنتن شبکه افق قرار گرفت.

یکی از سوغاتی های جالبی که اینترنت با خود برای ما آورد، پدیده خرید آنلاین و فروشگاه های اینترنتی بود. دایان شاپ و سایر فروشگاه های آنلاین بزرگ و کوچک (که تعدادشان هر روز بیشتر می شود) تغییر قابل توجهی در روش و عادات خرید ما ایجاد کرده اند.

قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، علت حضور ماشین بیل مکانیکی در مسیر قطار مشهد - یزد را تعمیرات خطوط ریلی خواند.

این روزها سینمای کشور حال و روز خوشی ندارد و هر روز با یک اتفاق تازه، آرامش آن به هم می ریزد؛ علاوه بر سیاست گذاری‌های سازمان سینمایی و خانه سینما برای تولید، اکران و حل کردن مشکلات ریز و درشت سینما، تا خود اهالی سینما همدلانه پای این خانه نباشند، شادی به این خانه برنمی‌گردد.

مدیرعامل خبرگزاری برنا از راه‌اندازی سرویس علمی و فناوری این خبرگزاری خبر داد.

وحیدی، وزیر کشور، خطای انسانی را عامل اصلی حادثه قطار مشهد - یزد اعلام کرد.