سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مدیر انجمن خیریه ام‌اس استان زنجان گفت: در استان زنجان 1500 نفر بیمار ام‌اس شناسایی شده است که از این تعداد 980 نفر در "انجمن ام‌اس" تشکیل پرونده داده‌اند که بیش از 70 درصد مبتلایان خانم هستند.

مادر شهید "علی‌قاسم دست‌خوش" از روستاییان جلاله از توابع شهرستان دنا مطالبی را خطاب به استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد.

حجت‌الاسلام حمیدی‌فر با بیان اینکه عاشورا یک مکتب است و باید به‌عنوان فرهنگ به جامعه معرفی شود گفت: عاشورا در فرهنگ اسلامی و ایرانی ما با انقلاب و نهضت امام خمینی (ره) احیا شد.

غلامرضا رضوانی گفت: متاسفانه همکاران ما برای جمع آوری سگ ها در مناطقی چون جهانشهر کرج مورد ضرب و شتم قرار می گیرند.

امین فلاح کوشکی با اشاره به اینکه مدرسه عدالت بجنورد با حضور وزیر آموزش و پرورش در بجنورد افتتاح شد، گفت: این مدرسه در مقطع ابتدایی و دارای یک هزار و 447 متر مربع زیر بنا، 91 متر مربع سرویس بهداشتی و 70 متر مربع سرایداری است.

برای رفع نگرانی شهروندان باتوجه به اینکه هیچ نقشه ای از پروژه بازار ستاره کرمان ثبت سازمان نظام مهندسی نشده است؛ شهرداری باید هرچه سریعتر نقشه های ساختمان را برای بررسی بیشتر و اعلام اظهارنظر نهایی به دادستانی به سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمان تحویل دهد.

خسروی گفت: طلبه‌ها خط مقدم جهاد تبیین و مورد سوال هستند و ان‌شاءالله خداوند به شما صبر و توفیق بدهد.

طیاری با بیان اینکه امام رضا (ع) مورد احترام ویژه ما شیعیان است و ما هنرمندان هر گونه هتک حرمت به این امام همام را محکوم می کنیم، گفت: بازیگران فیلم عنکبوت مقدس عروسک های خیمه شب بازی برای خودنمایی هستند.

تصادف وحشتناک در میدان دکتر حسابی زاهدان؛ اینبار ماشین شهردار را واژگون کرد.

محمدرضا ملکی گفت: این قبیل هنرمند نماها حیثیت، شرف و وجدان خود را به حراج گذاشته و چون تاریخ مصرف آنها به اتمام رسیده در تلاش هستند تا با سخنان عجیب و غریب و هذیان گونه دوباره خود را مطرح کنند.

زهرا یوسف‌نژاد گفت: 40درصد خانم‌ها بعد از سقط دچار علایم غم و اندوه، اشتیاق به داشتن بچه از دست رفته، تمایل به صحبت راجع به احساس فقدان و اختلالات خواب می‌شوند و احساس گناه و سرزنش نیز می‌تواند در مادر وجود داشته باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: میزبان دور بعدی جام‌جهانی توانایی برگزاری یک بازی دوستانه را ندارد و آنها با این همه ادعا به صورت یک‌طرفه توافق‌نامه را لغو کردند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: هرچه قدر بتوانیم به مسئله تولید بها دهیم قطعا توسعه ورزش ما به روز خواهد بود. رشته‌های مختلف اگر رونق پیدا کنند شغل‌های جدیدی نیز برای مردم ایجاد می‌شود و در کنارش از لحاظ اقتصادی نیز مشکلات کمتر خواهد شد.

شهاب شیرزادی با بیان اینکه آتش زدن "پس چر" از مهم ترین عوامل آتش سوزی در مراتع است، گفت: 30 نیروی کمکی بومی در کرمانشاه برای اطفاء حریق احتمالی منابع طبیعی ساماندهی شده اند.

حمیدرضا جهانگیری گفت: در حال حاضر بیش‌از 60‌درصد از زندانیان در زندان‌ها و یا در مراکز تولیدی و صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از سفر یک روزه معاون اجرایی رئیس جمهور به خراسان جنوبی خبر داد.