چهارشنبه 11 مهر 1403

غرش موشک‌های ایران بر فراز آسمان سرزمین‌های اشغالی تیم خبری این شبکه آمریکایی را به پناهگاه فرستاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
غرش موشک‌های ایران بر فراز آسمان سرزمین‌های اشغالی تیم خبری این شبکه آمریکایی را به پناهگاه فرستاد

اقتصادنیوز: خبرنگار سی ان ان در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین اعلام کرد که ده‌ها موشک را در آسمان بر فراز اسرائیل مشاهده کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جرمی دایموند خبرنگار سی‌ان‌ان در شمال سرزمین های اشغالی روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد که ده ها موشک و رهگیری آنها در آسمان را مشاهده کرده است.

دایموند افزود که موشک های امشب می تواند تشدید شرایطی باشند که در آوریل دیده شد.

شبکه خبری سی ان ان همچنین اعلام کرد: دوربین‌های سی‌ان‌ان همچنین دست‌کم 12 فروند موشک بر فراز تل‌آویو را ثبت کردند.

از سوی دیگر، هنگامی که جیم اسکیوتو خبرنگار سی ان ان در تل آویو مشغول گزارش دادن بود، آژیرهای خطر به صدا درآمد. در یک نقطه، یک موشک در نزدیکی جایی که وی گزارش می‌داد فرود آمد و او با تیم خود به پناهگاه رفت.

شبکه ای بی سی نیوز نیز به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: آمریکا چند موشک ایرانی را که به سمت اسرائیل شلیک شده بود، رهگیری کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 10 مهرماه 1403 در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

خبر مرتبط برآورد اسرائیلی‌ها از تعداد موشکهای شلیک شده ایران

اقتصادنیوز: رسانه های رژیم صهیونیستی برآورد کردند که حدود 200 موشک از ایران به اسرائیل شلیک شده است.

در بیانیه سپاه آمده است: امت بزرگ اسلامی ملت شریف و شهید پرور ایران لحظاتی قبل و پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید، دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر، رهبر محور مقاومت و دبیر کل سرافراز حزب الله، سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان، سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوا فضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین های اشغالی مورد هدف قرارداد که جزئیات آن متعاقبا به استحضار خواهد رسید.

سپاه پاسداران افزود: خاطر نشان می سازد این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

سپاه همچنین هشدار داد: اخطار داده می شود چناچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رزیم اسرائیل روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا در حالیکه برای سخنرانی در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد، دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد و واپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با 8 الی 12 جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن 2 هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه 7 مهر 1403 منتشر شد شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تایید کرد.

خبر مرتبط اولین واکنش مسعود پزشکیان به حمله موشکی ایران به اسرائیل / این تنها گوشه‌ای از توان ماست

اقتصادنیوز: رئیس جمهور تاکید کرد بر اساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد.

«سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در جمعه ششم مهر 1403 به همرزمان شهید خود پیوست.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
غرش موشک‌های ایران بر فراز آسمان سرزمین‌های اشغالی تیم خبری این شبکه آمریکایی را به پناهگاه فرستاد 2
غرش موشک‌های ایران بر فراز آسمان سرزمین‌های اشغالی تیم خبری این شبکه آمریکایی را به پناهگاه فرستاد 3
غرش موشک‌های ایران بر فراز آسمان سرزمین‌های اشغالی تیم خبری این شبکه آمریکایی را به پناهگاه فرستاد 4