سه‌شنبه 17 مهر 1403

فریاد انتقام مجاور مزار شهید سلیمانی / منتقمان محور مقاومت هستیم

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
فریاد انتقام مجاور مزار شهید سلیمانی / منتقمان محور مقاومت هستیم

کرمان - گلزار شهدای کرمان طی ماه های اخیر شاهد حضور مداوم مردم از کشورهای مختلف محور مقاومت بوده و حالا سربازان مقاومت یک چیز می‌خواهند و آن انتقام خون شهیدان ترور است.

کرمان - گلزار شهدای کرمان طی ماه های اخیر شاهد حضور مداوم مردم از کشورهای مختلف محور مقاومت بوده و حالا سربازان مقاومت یک چیز می‌خواهند و آن انتقام خون شهیدان ترور است.

دریافت 7 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: هر زمان به گلزار شهدای کرمان سر بزنید عاشقان محور مقاومت و ولایت را می‌بینید که دور مزار ساده اما شورانگیز شهید حاج قاسم سلیمانی جمع شده‌اند و اشک‌هایشان بعد از گذشت ماه‌ها از ترور ناجوانمردانه این شهید سر افراز اسلام سرازیر است.

انتقام تنها راه مقابله با ترور است

ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده بهانه‌ای شد که یک بار دیگر در جمع سربازان سلیمانی حضور یابیم، آنها که که همچون فرمانده شهیدشان ولایتمداری را سرلوحه خود قرار داده‌اند بعد از ترور دانشمند هسته‌ای کشور یک بار دیگر داغشان تازه شده است و گرد مزار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت جمع شده‌اند و فریاد انتقام از دولت‌های تروریستی منطقه را سر می‌دهند.

گلزار کرمان هر ماه شاهد حضور زائرانی از کشورهای مختلف عربی به خصوص یمن، عراق و لبنان و سوریه و سایر کشورها همچون ترکیه، پاکستان، آذربایجان، افغانستان و... است هر بار که پای صحبت زائران می‌نشینیم یک چیز هویداست؛ محور مقاومت در دل مردم منطقه ریشه دوانده است و هر روز پر بار تر می‌شود و خون شهداست که این درخت تنومند را آبیاری می‌کند.

محور مقاومت در دل مردم منطقه ریشه دوانده است و هر روز پر بار تر می‌شود و خون شهداست که این درخت تنومند را آبیاری می‌کند

این بار هم زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دور هم جمع شدند و فریاد انتقام از مسببان ترور شهید فرخی زاده را سر می دهند.

محمد افراسیابی یکی از رزمندگان لشکر ثارالله است، به گفته خودش از کاروان شهدا جا مانده و در میان همسنگرانش قدیمش حضور یافته و خود و خانواده اش آماده جان فشانی در راه ولایت هستند، وی می‌گوید: ترور دانشمندان ما هیچ زمان جلوی حرکت ملت را نگرفته است و این بار هم نمی‌تواند موجب توقف حرکت رو به جلوی جبهه مقامت شود، نگاه ما باید فرا ملی باشد و به این مساله نگاه کنیم که دشمن با ترورهای بزدلانه قصد دارد مسیر مقاومت را متوقف کند.

همگی خواستار انتقامی سخت از مسببان ترورهای یک سال اخیر هستیم

وی ادامه داد: ما همگی خواستار انتقامی سخت از مسببان ترورهای یک سال اخیر هستیم هنوز خون شهید سلیمانی بر زمین مانده است و افرادی که دستور چنین ترورهایی را می‌دهند باید جوابگو باشند، حالا شاهد هستیم که دولت های تروریستی منطقه و فرا منطقه‌ای دانشمند ایرانی را ترور می‌کنند.

وی بیان کرد: شهید فرخی یکی از افتخارات کشور است و در حالی که آمریکا ما را تحریم دارویی کرده با ساخت کیت‌های تشخیص کرونا گام مهمی برای مهار این ویروس برداشت و حالا می‌بینیم که دشمن با ترور ایشان نشان داد که با پیشرفت های علمی ملت هم مشکل دارد.

برای ما فرقی نمی‌کند ترامپ رئیس جمهور آمریکا باشد یا بایدن، آنها همه خدمتگزار رژیم منحوس و تروریستی اسرائیل هستند

ابراهیم سلطانی جوان بسیجی اهل خوزستان نیز می‌گوید: برای ما فرقی نمی‌کند ترامپ رئیس جمهور آمریکا باشد یا بایدن، آنها همه خدمتگزار رژیم منحوس و تروریستی اسرائیل هستند، درخواست ما انتقام و پاسخ در خور به مسببان چنین حوادثی است، رژیم غاصب اسرائیل بنای خود را بر روی رودخانه‌ای خروشان از خون شهدای مقاومت ساخته است این رود خانه طی 25 سال آینده این رژیم را با خود می‌برد.

پرچم انتقام در دستان جوانان جبهه مقاومت است

وی افزود: ترورهایی از این دست فقط مسیر نابودی رژیم منحوس اسرائیل را آسان‌تر و جوانان ما را مصمم‌تر می‌کند امروز شاهد هستیم که کرمان به مرکزی برای تجمع جوانان جبهه مقاومت از کشورهای مختلف تبدیل شده است و ما همه آماده‌ایم زیر پرچم ولایت و با همدلی پرچم انتقام به دست گیریم.

رژیم غاصب اسرائیل بنای خود را بر روی رودخانه‌ای خروشان از خون شهدای مقاومت ساخته است این رود خانه طی 25 سال آینده این رژیم را با خود می‌برد

زهرا تاشچیان از اهالی آذربایجان نیز به خبرنگار مهر می‌گوید: شهادت دانشمندان ما در سال‌های اخیر مسیر کشور برای رسیدن به فن اوری صلح آمیز هسته‌ای را متوقف نکرده است و راه شهید فخری زاده هم متوقف نمی‌شود.

وی افزود: وقتی در گلزار شهدای کرمان حضور می‌یابید می‌بینید نوجوانان و جوانان از کشورهای مختلف مسلمان عاشقانه در مکتب شهید سلیمانی آماده جان فشانی هستند، چنین بیداری را چگونه می‌شد در بین جوانان ایجاد کرد این برکت خون شهید سلیمانی است و حالا هزاران نفر با آرزوی حاج قاسم شدن در این سرزمین زندگی می‌کنند.

وی افزود: هزاران نفر هم در دانشگاه‌های و مراکز تحقیقاتی ما در حال تلاش هستند تا پا جای پای شهید فخری زاده بگذارند.

مذاکره نتیجه ای جز شکست ندارد

وی با اشاره به اینکه هر گونه مذاکره چه با ترامپ و چه با دولت بایدن اشتباه است و رهبر انقلاب هم بارها به این مساله اشاره کرده‌اند که غربی‌ها قابل اعتماد نیستند، مسیر پیشرفت جبهه مقاومت از تلاش و کوشش برای استقلال می‌گذرد نه مقاومت با کد خدا، آقایان مگر فراموش کرده‌اند که اوباما بعد از امضا برجام آن را اجرا نکرد و همه چیز را به بازی گرفت حالا چرا دل به مذاکره بسته‌اند. این ترور نشان داد که غرب خون ریزی را جزو منش ثابت خود قرار داده است.

مهدی زنگی آبادی دیگر جوانی که با لباس بسیجی در گلزار شهدای کرمان حضور دارد می‌گوید: ما آماده جان فشانی هستیم و تاکید می‌کنیم که باید انتقام خون شهید سلیمانی و شهید فرخی زاده گرفته شود ما مذاکره نمی‌خواهیم بلکه می‌خواهیم ادامه راه شهدا طی شود.

جاسوس اسرائیلی را آزاد و آنها دانشمند ما را ترور کردند

وی می‌گوید: جاسوس اسرائیلی را آزاد کردند و چند روز بعد دانشمند ایرانی در قلب ایران توسط تروریست‌های به شهادت رسید! چرا درس عبرت نمی‌گیرید و با جاسوس‌ها لبخند می زنید؟ مذاکره و لبخند راه مقاومت و راه مکتب شهید سلیمانی نیست. حاج قاسم در سال‌های اخیر برای مقابله با دشمنان اسلام که دست پرورده اسرائیل و سعودی‌ها بودند تلاش بسیار کرد و در نهایت هم توسط آمریکایی‌های تروریست شهید شد حالا چه کسی می‌تواند با آمریکایی‌ها سر یک میز بنشینید و با آنها مذاکره کند؟

زائران حاضر در گلزار شهدای کرمان تاکید دارند که مذاکره و سازش با دشمنان با مکتب حاج قاسم سازگار نیست و انتقام شهدای ترور خواسته اصلی ملت ایران است. پرچم سرخ انتقام همچنان بر بالای مهدیه کرمان و مشرف بر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی افراشته است و لشکر سلیمانی آماده‌اند تا گوش به فرمان ولایت در مسیر مقاومت جان فشانی کنند.

فریاد انتقام مجاور مزار شهید سلیمانی / منتقمان محور مقاومت هستیم 2