شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی در استان و حمایت از آنها توسط دولت برای توسعه صادرات استان خبر داد.

شهرری - ایرنا - رئیس اداره اوقاف شهرستان ری با رد فروش قبر با قیمت‌های چند صدمیلیون تومانی در بقاع متبرکه جنوب تهران گفت: بهای هر قطعه قبر به صورت سالانه در کمیسیون تعیین قیمت قبور اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران تعیین و ابلاغ می‌شود.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صورتی که نتواند به موقع به ایران برگردد، «وحید هاشمیان» را برای تماشای بازی فولاد و استقلال مامور خواهد کرد.

سنندج - ایرنا - فرماندار مریوان از بسته شدن امکان تفریحی، گردشگری و پارک‌های این شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: این تصمیم بدلیل شیوع ویروس کرونا و شدت گرفتن آن در روزهای اخیر و به منظور حفظ سلامت مردم گرفته شده است.

سبزوار - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی جغتای گفت: هزار و 100 تن محصول کلزا ظرف سال زراعی جاری از کشتزارهای این برداشت شده است.

بوشهر - ایرنا - فرمانده پاسگاه شهید محمدی بخش بوشکان دشتستان استان بوشهر گفت: 2 شکارچی متخلف که بصورت غیرمجاز یک راس قوچ وحشی را در این بخش شکار کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران حدود یک هفته قبل کناره‌گیری کرد و این تیم در فاصله 127 روز تا شروع بازی‌هایش در مسابقات قهرمانی آسیا، فردی را در حمایت از خود نمی‌بیند.

بندرعباس - ایرنا - نخستین دبیرستان دخترانه تخصصی فرهنگ هرمزگان شامگاه سه شنبه در بندرعباس راه اندازی شد.

تهران - ایرنا - هر چند که اسم این رودخانه شور و شیرین است ولی امور آب ورامین آن را نامتعارف و غیرقابل استفاده می‌داند و ده‌ها کشاورز برای استفاده از آب این رودخانه با مشکل مواجه شده‌اند.

مشهد - ایرنا - میانگین شاخص کیفیت هوا در کلانشهر مشهد با 45 ای. کیو. آی برای دومین روز پیاپی نشانگر وضعیت پاک است.

نیویورک - ایرنا - آمریکا بر خلاف تصمیم مقامات این کشور برای بازگشایی اقتصادی و از سرگیری فعالیت‌ها، شاهد افزایش تامل‌شدنی موارد ابتلا به کووید -19 است.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیرداری کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون پنج مورد آتش‌سوزی گسترده در استان داشتیم، گفت: 2 نفر که در آتش‌سوزی‌های گیلانغرب و روانسر نقش داشتند، دستگیر شدند.

تهران - ایرنا - بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تصویب 417 میلیون و 300 هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی صنعتی، معدنی و تجاری در هیات سرمایه گذاری خارجی از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت‌ماه است.

تهران - ایرنا - مطالعات جدید نشان می‌دهد تولید بیش از اندازه نوعی پروتئین در شدت التهابات پوستی پسوریازیس و بیماری‌های مفصلی ناشی از این بیماری نقش دارد.

مشهد - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: اعتبار دفترچه‌های درمانی متقاضیان بیمه بیکاری در این استان تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

تهران - ایرنا - خشونت خانگی به اعتقاد روانشناسان به عنوان یک آسیب اجتماعی ریشه در تجربه‌های تلخ گذشته دارد گرچه به گفته شماری از جامعه‌شناسان در جوامع سنتی و اصیل، باورهای سنتی نیز می‌تواند عامل برخی خشونت‌ها باشد.