یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیر کل حفاظت محیط زیست با اشاره به بحث انتقال آب از سرشاخه‌های کارون به فلات مرکزی گفت: سازمان حفاظت محیط زیست نیز چنین مجوزی صادر نکرده است و تنها اولویت ما برای تامین آب شرب در این حوزه است.

زنجان - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: اصلاح و احیای مراتع، یکی از برنامه‌های محوری این اداره کل برای تقویت مراتع به شمار می‌رود و اقدامات زیادی در این راستا انجام شده است.

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی شاهین‌دژ گفت: سومین انبار لوازم خانگی قاچاق طی سال جاری با هوشیاری ماموران اطلاعات انتظامی این شهرستان شناسایی و کشف شد.

ساری - ایرنا - رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی که امسال از شروط اضطراری اجرای طرح دریا در سواحل مازندران اعلام شده است، در عمل با بی تفاوتی مسافران و گردشگران و سکوت مجریان مواجه شده است.

تهران - ایرنا - شهردار منطقه 8 تهران با اشاره به اینکه سه هزار مترمربع باغ ایرانی در محله زرکش ساخته می‌شود، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که بیشتر توجه خود را به محله‌های کم‌بضاعت وساخت طرح‌های کوچک مقیاس متمرکز کنیم.

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بر نظارت جدی بر فرایند ثبت نام تاکید کرد و گفت: ضمن تکریم مراجعین و ارباب رجوع، ثبت نام دانش آموزان باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی انجام شود.

مهاباد - ایرنا - رییس شبکه دامپزشکی بوکان گفت: میدان دواب این شهرستان که به علت شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بود از هفته آینده با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دوباره بازگشایی خواهد شد.

قشم - ایرنا - شیوع ویروس کرونا عجز و ناتوانی ابرقدرتهای جهان را بر ملا کرد و این در حالی است که مدیریت این بیماری در ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه، مثال زدنی است.

چابهار - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: پیگیری‌هایی در خصوص ساخت مجتمع فرهنگی و رفاهی در روستای درک شهرستان کنارک با توجه به ظرفیت‌های گردشگری این منطقه انجام شده است.

به ایران بزرگ عشق میورزید. برایش ایران و تاجیکستان تفاوت نداشت. هردو را به جد و جهد و جان دوست داشت. وقتی سخن می‌گفت میل به وحدت در او زبانه می‌کشید و از تفرقه‌افکنی و البته تعصب سخت گریزان بود. دلش می‌خواست زبان فارسی به جلال و جمال پیشینش بازگردد و همان را هم، عامل برادری ملت‌های فارسی‌زبان می‌دانست. گویی قائل به مرزها نبود. او ایران بزرگ را باور داشت و برای احیایش می‌کوشید. در تاجیکستان،...

تهران - ایرنا - کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار باران و رعد و برق برای ارتفاعات البرز در تهران، قزوین و هشت استان دیگر خبر داد.

تهران - ایرنا - رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به راه‌اندازی سامانه رای صحیح و قابلیت استفاده از آن بوسیله قضات، در دسترس قرار گرفتن این سامانه را تحولی عمیق در آراء دیوان عدالت اداری دانست.

کرمان - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان گفت: با اعلام فدراسیون تکواندو کشور، ادامه مسابقات لیگ برتر تکواندو برگزار نخواهد شد و بر اساس اعلام جدول پایانی این مسابقات از سوی فدراسیون، تکواندوکاران مس کرمان بر سکوی سومی این مسابقات قرار گرفتند.

سنندج - ایرنا - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری دوره‌های آموزش مجازی دروس علوم‌انسانی با همکاری مرکز ترویج علوم انسانی کشور خبر داد.

تهران - ایرنا - فرمانده یگان ویژه ناجا با بیان اینکه ایستادگی و هوشمندی لازمه موفقیت در عملیات‌های آینده است، گفت: قدرت ولایت‌پذیری و انقلابی بودن مردم، ما را در برابر دشمنان مقاوم کرده است.

مهاباد - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: امسال بیش از 10 هزار قطعه پرنده آبزی و کنارآبزی در تالاب بین‌المللی "کانی‌برازان" جوجه‌آوری کردند.