سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «کلاد هیتر» بازیگر نقش عیسی مسیح در فیلم «بن هور» در سن 92 سالگی درگذشت.

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش پلتفرم شاد را طراحی کرد و اکنون بیش از 98 درصد مدیران و معلمان و بیش از 78 درصد دانش‌آموزان در این شبکه عضویت دارند و بیش از 2 میلیارد فایل در این شبکه آپلود شده است.

تهران - ایرنا - بندگاز توت آزادکار 22 ساله مجارستانی در حین تمرین درگذشت.

چابهار - ایرنا - فرماندار قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: دکه بازار و دیگر واحدهای صنفی غیر ضروری این شهرستان به مدت یک هفته به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

مشهد - ایرنا - بارندگی که از عصر شنبه در 9 شهرستان خراسان رضوی گزارش شده است از امروز (یکشنبه) شدت می‌یابد.

تهران - ایرنا - مشاور دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا آیه 53 سوره بنی اسراییل را الگوی خود در مذاکرات و گفت‌وگوها قرار داده و درمورد مطالبی که به رهبر معظم انقلاب انتساب داده می‌شود، مسیر اثبات حجیت شرعی را طی کنند.

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی بجنورد از تلف شدن هفت راس گاو شیرده به ارزش یک میلیارد و 750 میلیون ریال بر اثر برخورد صاعقه در این شهرستان خبر داد.

قزوین - ایرنا - مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای کنگاور، چمن و یمقان دهستان چوقور طارم سفلی خبر داد.

سمنان - ایرنا - کمبود آب در سمنان سبب شده تا پرورش گل به عنوان یک گیاه زینتی در این شهر رواج داشته باشد. (عکاس: علی اکبر بندری)

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد روز یکشنبه در جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف در مورد وضعیت مسائل اقتصادی کشور و همچنین گزارش عملکرد رییسان سازمان‌های امور مالیاتی، بورس و گمرک از سازمان متبوع خود به نمایندگان مجلس توضیح داد

تبریز - ایرنا - مدیرکل راه آهن آذربایجان گفت: ایستگاه‌های راه‌آهن مراغه و پیام مرند در فهرست آثار ملی ثبت شدند.

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدام مذبوحانه دولت آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: سناریوی تحریم مسئولان نیروی انتظامی حربه‌ای نخ نما شده و فاقد ارزش و تأثیر است.

اهواز - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مهم‌ترین مداخله و توصیه سازمان جهانی بهداشت برای مقابله با کرونا استفاده از ماسک است و با توجه به اینکه این بیماری تاکنون دارو و درمانی ندارد همه باید خود را ملزم به رعایت این توصیه بدانند.

اردبیل - ایرنا - معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث 150 کیلومتر باند دوم بزرگراه در این استان خبر داد.

سمنان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر تشکیل تعاونی ناشران این استان برای انسجام بخشی به فعالیت‌های حمایتی از آنان تاکید کرد.

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت «رمضان عبدالله شلح» دبیرکل فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.