جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل شهرداری اردبیل گفت: شهرداری اردبیل اقدامات لازم در خصوص تامین اعتبار برای تکمیل و راه اندازی مرکز مونیتورینگ کنترل ترافیک این شهر را تا سه ماه آینده انجام دهد.

تهران - ایرنا - شاخص کل در بازار بورس امروز (سه‌شنبه) 40 هزار و 417 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 28 هزار واحد رسید.

سنندج - ایرنا - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ظرفیت تولید شیر خام این استان سالانه 244 هزار تن استکه برنامه افزایش این میزان در دستور کار قرار دارد.

روزنامه‌های سراسری کشور در روز 13 خرداد به‌مناسب سالروز درگذشت امام خمینی (ره)، تیترهای خود را به بنیان‌گذار انقلاب اسلامی اختصاص دادند.

مشهد - ایرنا - صدا و سیمای خراسان رضوی همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد 20 ویژه برنامه در مجموع به مدت بیش از یک هزار دقیقه را تولید و در حال پخش دارد.

تهران - ایرنا - سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: همزمان با افزایش گرمای هوا، قیمت 14 قلم انواع میوه بر اساس تازه‌ترین نرخنامه که از صبح امروز در 245 میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت اعمال می‌شود، کاهش یافت.

گنبدکاووس - ایرنا - توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در مناطق روستایی از جمله راهبردهای دولت تدبیر و امید برای ایجاد منابع درآمدی و اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت روستاییان است که مطابق این راهبرد، سند توسعه اقتصادی و اشغال‌زایی هشت روستای کمتر توسعه‌یافته مینودشت برای افق 1404 تدوین شد.

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: 12 هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و اقشار کم درآمد این شهرستان توزیع شد.

تهران - ایرنا - هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، گفت: متاسفانه بیهوده نام من‌را در بین بازیکنان کرونایی فوتبال مطرح کردند در صورتی که هیچ نشانه‌ای از این بیماری نداشتم.

تهران - ایرنا - دبیرخانه هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، فراخوان هفتمین سمینار پژوهشی تئاتر مقاومت را منتشر کرد.

زاهدان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در عملیاتی موفق محموله‌ای با بیش‌از یکهزار کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش از قاچاقچیان کشف و 2 نفر را به همراه 2 قبضه سلاح کلاش دستگیر کردند.

تهران - ایرنا - براساس گزارش شبکه رادیویی راک1 کاتالونیا، آزمایش کرونای پنج بازیکن و 2 عضو کادر فنی باشگاه بارسلونا مثبت اعلام شد.

بروجرد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: راهداری برای انجام پروژه ها باید برنامه زمان بندی مشخص کند تا بتواند اقدامات موثر را در حوزه راه انجام دهد.

گرگان - ایرنا - رییس اداره امور فناوری‌های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت که پرداخت تسهیلات نوسازی به متقاضیان واجد شرایط برای خرید ماشین‌آلات کشاورزی و ادوات دنباله‌بند در این استان آغاز شد.

تهران - ایرنا - رییس پیشین باشگاه اینترمیلان، گفت: چنانچه «لائوتارو مارتنیز» قصد پیوستن به بارسلونا را داشته باشد، اینتر توان حفظ این مهاجم آرژانتینی را ندارد.

یزد - ایرنا - مدیرکل استاندارد یزد، ساخت شهرک طلا را در استان ضروری دانست و گفت: با تحقق این موضوع تمام سازندگان و حتی فروشندگان مصنوعات طلا و جواهر می‌توانند در این مجموعه فعالیت کنند.