یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: یک‌هزار و 240 بسته معیشتی در قالب حمایت مومنانه از سوی این نهاد بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در این استان توزیع شد.

تهران - ایرنا - مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: مسابقه «ترم کرونایی» برگزیدگان خود را شناخت و تاب‌آوری و مسوولیت‌پذیری دانشجویان را محک زد.

«محمدباقر قالیباف» در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مجلس یازدهم در برهه‌ای حساسی از تاریخ انقلاب اسلامی و در آغاز برداشتن گام چهل ساله دوم آن و در حالی که جمهوری اسلامی با مجموعه‌ای از قوت‌ها و ضعف‌ها و فرصت ها و تهدیدها روبرو است، با همدلی و وحدت میان نمایندگان مردم برای حل مشکلات آنها آغاز به کار می‌کند.

زنجان - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: صدها قطعه ماهی کپور در سد خاکی گلابر شهرستان ایجرود واقع در استان زنجان، تلف شدند.

تهران - ایرنا - اینجا خبری از کرونا نیست و چشم تا چشم کار می کند گردشگران و کوهنوردان با امکانات لازم در حال حس خوب گرفتن با طبیعت هستند.

تهران - ایرنا - دیاکو حسینی کارشناس مسائل آمریکا معتقد است: «هر اتفاقی در پس پشت ماجراهای اخیر در آمریکا محتمل است اما رفتار و تصمیمات ترامپ می تواند تعیین کننده و اثرگذار باشد.»

ایرنا - کرمان - باند سارقان زورگیر در شهر کرمان که با مجروح کردن افراد اقدام به سرقت اموال آنها می کردند، منهدم شد.5054

ایرنا - آستارا - دانش آموزان رشته خیاطی هنرستان دخترانه فاطمیه آستارا، برای استفاده دانش‌آموزان در جلسات امتحانات نهایی، ماسک تولید می کنند.

اراک - ایرنا - «بنیان طراحی تبلیغات خلاق» عنوان کتابی است که به قلم «کن بارتنشاو «، «نیک ماهون» و «کارولین بارفوت» نوشته شده و «آرمینه آواک قهرمانی» آن را ترجمه کرده است.

تهران - ایرنا - کیفیت هوای پایتخت امروز یکشنبه (یازدهم خرداد) از لحاظ غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در شاخص لحظه‌ای 83 در شرایط سالم است.

تهران - ایرنا - رییس مرکز اورژانس تهران از وقوع 2 تصادف شامگاهی در پایتخت خبر داد و گفت: در این تصادفات 10 نفر دچار مصدومیت شدند.

یزد - ایرنا - معاون فنی و امور زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از شتاب بخشی به روند اجرای طرح‌های ریلی راه آهن استان یزد خبرداد و گفت: در صورت تامین نقدینگی ساخت خط دوم بافق - زرین‌شهر و خط آهن یزد - اقلید تا پایان سالجاری به بهره برداری می‌رسد.

کاشان - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: 15 هزار پرس غذای گرم از ابتدای ماه رمضان تا کنون بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

ارومیه - ایرنا - فرماندار چالدران گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 90 تن کالای اساسی و ضروری در این شهرستان توزیع شده است.

تهران - ایرنا - حذف قبض کاغذی برق، شائبه افزایش چراغ خاموش قیمت برق را ایجاد کرده است. اما واقعیت ماجرا از چه قرار است؟

مراغه - ایرنا - رئیس اداره محیط زیست عجب‌شیر گفت: با گذشت پنج سال از احیای دریاچه ارومیه، فلامینگوها به ساحل «قبادلو» ی این پهنه آبی در این شهرستان بازگشتند.