یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - یک کشاورز از اهالی شهر فخرآباد مشگین‌شهر امسال برای نخستین بار اقدام به گلاب‌گیری گل محمدی کرد.

تهران - ایرنا - سوریه و لبنان به عنوان دو کشور مهم منطقه خاورمیانه شاید در هیچ زمانی مانند شرایط کنونی نیازمند همکاری‌های گسترده نبوده اند، احیاء و گسترش این همکاری‌ها می‌تواند باعث بسط روابط اقتصادی و سیاسی دمشق - بیروت با کشورهای منطقه از عراق گرفته تا ترکیه،‌اردن و کشورهای حاشیه خلیج فارس شود.

تهران - ایرنا - امروز در گام دوم انقلاب، مجلس یازدهم باید بتواند از تجارب دوره‌های پیشین مجلس در مسیر اصلاح امور و دستیابی به اهداف متعالی انقلاب و نظام اسلامی، نهایت بهره را ببرد. از این رو نمایندگان منتخب مجلس یازدهم به عنوان افراد قانون‌گذار باید با توجه به شرایط و اولویت‌ها و ضرورت‌های کشور وظایف خود را به درستی انجام داده و هم در بعد نظارت به خوبی به رسالت خویش عمل کنند.

تهران - ایرنا - تیم هراز آمل با سرمربیگری «بهروز عطایی»، جایگزین کاله در لیگ برتر والیبال ایران شد.

قزوین - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: فعالیت اماکن ورزشی، باشگاه‌ها، استخرها و رشته‌های ورزشی در شهرهایی که از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا دارای وضعیت سفید اعلام می‌شوند، بلامانع است.

یزد - ایرنا - رییس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی یزد از اجرای طرح کنترل و نظارت بر فعالیت اصناف با تاکید بر پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این مورد 19 واحد صنفی متخلف در استان شناسایی و طبق مقررات نسبت به پلمب شد.

تهران - ایرنا - بانک مرکزی امروز (یکشنبه) نرخ رسمی 47 ارز را اعلام کرد که به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی نرخ‌ها در مقایسه با روز گذشته ثابت ماند.

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی از رگبار باران و رعدو برق برای بیش از 6 استان کشور طی امروز و فردا خبر داد.

تهران - ایرنا - فدراسیون کشتی هزینه آژانس‌های مسافرتی که از سال‌های قبل به مبلغ 7 میلیارد تومان به‌جامانده بود را تسویه کرد.

اراک - ایرنا - روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع آتش سوزی در مراتع و اراضی طبیعی استان هشدار داد و از مردم خواست از انجام هر اقدامی که منجر به بروز حریق در این اراضی شود، خودداری کنند.

سمنان - ایرنا - برداشت جو از مزارع جنوب سمنان با توجه به شرایط گرم منطقه از نیمه بهار انجام می‌شود. عکس:(علی اکبر بندری)

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل از آغاز مرحله دوم مانور فاصله‌گذاری اجتماعی برای آموزش پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

تهران - ایرنا - یکی از مهمترین راهبردهای معاونت امور ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در هفت سال اخیر دولت تدبیر و امید؛ توسعه و ترویج فرهنگ ورزش و فعالیت بدنی در میان زنان روستایی در قالب اجرای «طرح ملی سنجش ساختار قامتی زنان روستایی» برای نخستین بار در کشور است که تاکنون سه هزار و 567 روستا زیرپوشش این طرح قرار دارند.

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: در هفته دولت امسال شاهد برپایی جشن آبرسانی به روستاهای اهواز خواهیم بود.

ایرنا - شهرکرد - آبشار "بیدکان" در بخش لاران شهرستان شهرکرد و در جنوب غربی روستای هارونی استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

بیرجند - ایرنا - فرماندار خوسف در استان خراسان جنوبی جزو 31 فرماندار سراسر کشور است که از سوی وزارت کشور در حوزه اقتصادی به عنوان مدیر موفق و برتر معرفی شد.