سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

احکام جدید و فیش حقوقی شهریورماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تأمین اجتماعی در سامانه خدمات غیرالکترونیک این سازمان منتشر شد.

تلسکوپ "جیمز وب" نخستین تصویر مستقیم خود را از یک سیاره فراخورشیدی گرفته است، تصویر و منظره‌ای درخشان از یک سیاره جوان که به شگفتی‌ها و ناگفته‌هایی از یک سیاره فراخورشیدی اشاره دارد.

حمید نوری پس از یک ماه قطع ارتباط کامل، موفق شد کمتر از 10 دقیقه با خانواده خود صحبت کرده و گزارشی از آخرین وضعیتش ارائه دهد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران جزئیات دو طرح ویژه خانه‌دار شدن شهروندان تهرانی توسط شهرداری را اعلام کرد.

2 زن تهرانی به دلیل شرب مشروبات الکلی فوت کردند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تشریح برنامه 3 مرحله‌ای احیا تالاب انزلی تأکید کرد: نگاه دولت سیزدهم به تالاب انزلی، نگاه ملی است و اجازه نمی‌دهیم که این تالاب به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شود.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: ترافیک در محورهای منتهی به مرز مهران روان، اما پرحجم است و در این خصوص مشکل ترافیکی وجود ندارد.

شرکت غول "متا" مالک شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، اینستاگرام و واتساپ است که به دلیل کوتاهی در حفظ حریم خصوصی کودکان در اینستاگرام، 400 میلیون دلار جریمه شد.

جانشین فرمانده کل انتظامی از طرح‌های ویژه پلیس برای تشدید اقدامات مقابله‌ای با مجرمان سابقه دار و جرایم‌خشن خبر داد.

دادستانی تهران 6 روز پیش از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، در نامه‌ای به وزارت ورزش، قطاری از اتهامات تاج را برشمرده بود؛ استفاده از اوراق مجعول، صدور گزارش خلاف واقع و شروع به جعل و تزویر، تضییع وجوه عمومی و... از جمله اتهامات وی است.

شهردار تهران از بهره‌برداری بوستان ایرانیان با مساحت 16 هکتار در منطقه 19 در قالب شنبه‌های امید و افتخار در هفته آینده خبر داد.

روند صدور معرفی‌نامه برای اعضای سامانه جامع رسانه‌های کشور اعم از مدیران مسئول و خبرنگاران به «صندوق اعتباری هنر» الکترونیکی شد.

در پی انتقاد رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر عدم وصول حقوق دولتی معادن، بازرسی کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی، بازرسی فوق‌العاده‌ای را برای پیگیری این موضوع با اولویت 10 استان غنی معادن در دستور کار قرار داد.

کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان اعلام کرد: متقاضیان ارزیابی حرفه‌ای از طریق سامانه ثبت‌نام ارزیابان رتبه بندی معلمان در پورتال وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران از فسادستیزی مسئول سابق حراست شهرداری تقدیر و تشکر کرد.

به نظر می‌رسد که هدف از طرح موضوع از سرگیری "صید ترال" از سوی مقام عالی سازمان شیلات، عنادورزی با مصوبات قوای سه‌گانه، تلاش برای خدشه‌دار کردن چهره دولت و و لجاجت با بدنه کارشناسی کشور است.