سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی در رابطه با مدت پرداخت مقرری بیمه بیکاری برای مجردها، متأهلین و متکفلین توضیح داد.

در حالی طرح "پارک حاشیه‌ای" در برخی از مناطق تهران اجرا شده و قرار است در مناطق یک، 4، 8،‌13، 14، 5، 21، 22، 9، 3، 11، 12، 2، 10، 17 نیز اجرا شود که هنوز اکثر شهروندان اطلاع ندارند که بابت هر ساعت پاک خودرو در پارک های حاشیه‌ای باید 4000 تومان بدهند

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از احتمال صدور کارت‌های ملی هوشمند جدید خبر داد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری از دستگاه تصفیه هوای بیولوژیک ایران‌ساخت رونمایی کرد. این دستگاه ایران‌ساخت، به اندازه 150 درخت اکسیژن تولید می‌کند و تحت عنوان درخت جلبکی شناخته می‌شود.

مدیر رصدخانه مهاجرت ایران از عدم رقابت‌پذیری ایران در شاخص‌های جذب و نگهداشت نیروی انسانی خبر داد.

فرصت معلمان برای بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی تمدید شد.

کشور "نروژ" قانون 40 بندی بسیار سختگیرانه‌ای برای نگهداری از سگ به تصویب رسانده از جمله اینکه برای کسی که به‌نحوی اجازه اجرای مفاد این قانون و جلوگیری از ضررهای سگش به انسان‌ها و حیوانات را نمی‌دهد، قاضی می‌تواند تا 6 ماه حبس در نظر گیرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تقریباً 500 هزار نفر متقاضی پروازهای اربعین هستند، گفت: مقرر شده است که علاوه بر 250 پرواز موجود، در صورت پذیرش فرودگاه‌های نجف و بغداد، نسبت به انجام 750 پرواز دیگر نیز اقدام شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه ما در مرحله نظارت بر نحوه فرآیند انجام مرمت دچار مشکل و سردرگمی هستیم، گفت: راه حل رفع این نواقص در مرمت، تشکیل شورایی تخصصی بدون حضور ذی‌نفعان در کار است.

رئیس بنیاد مستضعفان جزئیاتی از اقدامات بنیاد مستضعفان و خدمت رسانی موکب‌های این بنیاد در 6 پایانه مرزی کشور را همزمان با اربعین حسینی تشریح کرد.

با تذکر سازمان بازرسی کل کشور، نحوه عرضه بلیت اربعین در شرکت هواپیمایی "زاگرس" اصلاح شد.

بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور از تشکیل کمیته رصد برای اجرای قانون بهره‌وری و قانون خدمات پرستاری در پی تأکید رئیس قوه‌قضائیه و رئیس سازمان بازرسی خبر داد.

براساس گزارش‌ها آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) بیش از 10 هزار حمله سایبری علیه چین در سال‌های اخیر انجام داده است و گمان می‌رود که 140 گیگابایت اطلاعات ارزشمند را به سرقت برده است.

طبق‌گردانی شیفتگان حضرت سیدالشهداء (ع) در حسینیه امام مجتبی (ع) زمینه آزادی پنج بدهکار مالی تحت حمایت ستاد دیه کشور را فراهم کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در موضوع آلودگی هوای شهر تهران 21 دستگاه دولتی مسئول هستند، گفت: باید به سراغ علت موضوع برویم. ما به دنبال همکاری بیشتر با دانش‌بنیان‌ها هستیم.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری به آذربایجان شرقی سفر کرده است تا خطوط تولید دانش‌بنیان، خانه‌های خلاق و نوآوری استان را افتتاح کند.