پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از کشف 3 جسد دیگر در محدوده امامزاده داوود خبر داد.

فرمانده کل انتظامی کشور با حضور در منطقه سیل زده امامزاده داود (ع)، از این منطقه به صورت میدانی بازدید کرد.

سردار حسین رحیمی گفت: مالباختگان و حادثه دیدگان منطقه امام زاده داوود برای خانه و محل کسب خود نگران نباشند، پلیس شبانه روزی در کنار آنها ایستاده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از افزایش بی‌سابقه و 100 درصدی سرانه درمان بازنشستگان این مجموعه خبر داد.

هواپیمای ایران ایر که از فرودگاه بوشهر ساعت 21 امشب به مقصد تهران به پرواز درآمده بود، لحظاتی پیش به دلیل شرایط بد جوی تهران به صورت اضطراری در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

روز گذشته منوچهر دوایی؛ چهره ماندگار پزشکی، چشم از جهان فروبست؛ پزشکی که اقداماتی همچون الگوسازی تریاژ مصدومین جنگی و جراحی بدون بیهوشی شهید چمران را در کارنامه خود دارد.

در چنین وضعیت هشداری در کشور خوشبختانه ظاهراً سازمان هواشناسی کار مهم پرفشاری ندارد و انرژی خود را برای نفرت پراکنی سیاسی و انتقام‌گیری از رسانه گذاشته است.

خودروها نیز همانند سایر وسایل خراب می‌شوند و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. بعضی از این مشکلات و خرابی‌ها را خودتان به راحتی می‌توانید برطرف کنید اما برای اینکه دست به کار شوید، نیاز به ابزارهای مناسب دارید.

هدف اکثر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران کسب بازدهی مناسب و بالاتر از شاخص بورس است، اما به نظرتان احتمال این اتفاق برای یک سرمایه‌گذار تازه‌کار چقدر است و چه راهی برای کسب چنین بازدهی وجود دارد؟

اکثر افراد، زمانی که برای اولین بار با رشدانا و کارهایی که توسط این مجموعه انجام شده روبرو می‌شوند، در پی آن هستند که بدانند رشدانا چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

فروشگاه اینترنتی پایپ آپ تأمین‌کننده ملزومات تأسیسات ساختمانی, نفت, گاز و پتروشیمی است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از آماده‌باش تمام پرسنل این شرکت، برای انجام اقدامات کنترلی برای جلوگیری از آب‌گرفتگی در ایستگاه‌ها خبر داد.

رئیس قوه قضائیه در جریان بازدید از انبار گمرک بوشهر خطاب به مسئول گمرک گفت: اینجا یک لیست 18 تایی آورده‌اند که کالایی از سال 91 اینجاست! شما می‌گویید تشریفات برای اعلام و واگذاری به اموال تملیکی یک ماه است، از سال 91 تا الان یک ماه نشده است؟!

جمعیت هلال احمر با ارسال پیامک به هموطنان، درخواست کرد که از حضور و قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها و نقاط کوهستانی پرهیز کنند.

خبرنگار اعزامی تسنیم به محل وقوع سیل در امامزاده داوود، فیلمی از وضعیت داخلی روضه منوره امامزاده ارسال کرده است.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در جریان بازدیدهای طرح «چهارشنبه‌های فرهنگی»، بر راه‌اندازی پارک آبی آزادگان در جنوب تهران تأکید شد.