پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه اکنون 18 استان کشور درگیر سیلاب هستند، گفت: هموطنان تا دهم مرداد ماه از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها و نقاط کوهستانی خودداری کنند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در حوزه نگهداری از حیوانات خانگی و گرداندن آن‌ها در فضای شهری هیچ قانونی در کشور وجود ندارد و به همین دلیل لازم است که در این زمینه اقدام کنیم.

در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع)، کارگاه پارچه‌نویسی عاشورایی «کاتبان سوگ» از چهارم تا هفتم مرداد ماه از ساعت 9 تا 19 در عمارت اتحادیه تهران برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران ضمن تکذیب تعطیلی دو هفته‌ای بوستان‌های تهران گفت: تنها بوستان‌های دامنه جنوبی البرز و تفرجگاه‌های درکه و دربند تا فردا تعطیل خواهند بود.

صباویژن از زیرمجموعه‌های هلدینگ صبا ایده، از تیک آبی به عنوان پلتفرم آنالیز شبکه‌های اجتماعی رونمایی کرد.

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حال حاضر باید پیروز را در تهران نگهداری کنیم چرا که دسترسی به امکانات مورد نیاز در تهران بهتر است اما اگر مشکلات پیروز برطرف شود بعد از 6 ماهگی ممکن است که پیروز را به پارک ملی توران منتقل کنیم.

سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه ای از دستگیری سرکرده و اعضای یک شبکه جاسوسی وابسته به رژیم جعلی اسرائیل خبر داد.

شهردار منطقه 7 گفت: طی بارندگی شدید شب گذشته و نشست بخشی از آسفالت میدان سپاه، نیروهای این منطقه در محل حضور داشته و تا ساعاتی دیگر این معبر بازگشایی خواهد شد.

چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور و استاندار تهران برگزار شد که در این رویداد مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان عالی تحریر پارسیان به عنوان کارآفرین برتر حائز رتبه نخست شد.

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به حواشی به وجود آمده از نگه‌داری جام مشگین‌شهر در یک "جانونی" گفت: برخی با استناد به عکس منتشر شده بیان داشتند که آثار تاریخی در جانونی نگه‌داری می‌شود؛ در حالی که این قطعات در بانک ملی و مخازن چند لایه نگه‌داری می‌شوند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع سیلاب در امامزاده داوود گفت: همچنان تعدادی از خودروها زیر گل و لای ناشی از سیل مدفون هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع سیلاب و گیر افتادن خودروها در گل و لای در یکی از مناطق غربی تهران خبر داد.

جلسه اضطراری مدیریت بحران با حضور وزیر کشور، رئیس جمعیت هلال احمر، استاندار و شهردار تهران و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در امامزاده داود در حال برگزاری است.

حدود دو هفته از اجرای طرح اصلاح سیاست‌های ارزی دارو موسوم به "دارویار" می‌گذرد و گفته شده که با اجرای این طرح، دارو قرار نیست برای بیماران تحت پوشش بیمه، گران شود؛ با اجرای این طرح، به جای آن که یارانه دارو به تولیدکننده تخصیص یابد به بیمار می‌رسد.

فرمانده فراجا گفت: پلیس از نشاط اجتماعی و شور و شعف هموطنان در اجتماعات مختلف خوشحال و از هرگونه برنامه‌ای که به دور از هنجارشکنی و در چارچوب قانون باشد، استقبال می‌کند.