پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان غیر غایب در ماه‌های محرم و صفر می‌توانند بدون پرداخت وثیقه برای زیارت عتبات عالیات نسبت به دریافت مجوز خروج از کشور اقدام کنند.

معاون میراث فرهنگی کشور از ثبت «محتشم‌خوانی» و «مرثیه‌خوانی امام حسین (ع) به سبک بحر طویل» در فهرست ملی میراث فرهنگی ناملموس کشور خبر داد.

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور خواستار توجه ویژه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد و تأکید کرد: هزینه‌های درمان نباید از جیب مردم پرداخت شود.

در مراسمی که در ساختمان جدید پلاسکو برگزار شد، از اپراتور پایش هوشمند سیستم اعلام حریق رونمایی شد.

رئیس قوه قضائیه در جریان بازدید از مرکز ملی تبادل اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران بر گسترش اشتراک‌گذاری داده‌ها و اطلاعات میان دستگاه‌ها برای تحقق کامل دولت الکترونیک تأکید کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: بخشی از جاده چالوس در هفته آینده سه روز مسدود خواهد شد.

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به نقص مرمت گنبد مسجد امام (ره) گفت: هرچند که برخی برای اتفاقی که افتاده توجیه دارند، اما هیچ توجیهی قابل قبول نیست و دستور رسیدگی و برخورد جدی برای تکرار نشدن چنین مواردی را داده‌ام.

دکتر "منوچهر دوایی" چهره ماندگار پزشکی کشورمان به دیدار حق شتافت.

مردان جوانی که در بزرگراه شهید همت اقدام به آدم‌ربایی کرده بودند، دستگیر شدند.

‌دبیر شبکه ناظرین مردمی شهرداری تهران از حضور همزمان 25 تیم شبکه ناظرین در 124 ناحیه شهرداری به منظور ارزیابی عملکرد نواحی در حین انجام ماموریت‌ها خبر داد.

رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه در نشست بررسی ابعاد حقوقی، اجتماعی و اقتصادی الزام به تنظیم سند در معاملات غیر منقول گفت: اسناد عادی در معاملات غیر منقول برای قوه قضائیه بحران ایجاد کرده است.

مشاور رسانه‌ای سازمان غذا و دارو به شایعه منتشر شده در فضای مجازی درباره فروش داروهای ضدبارداری در داروخانه‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

عضو شورای شهر تهران از اصلاح طرح تفصیلی در محله کَن خبر داد و گفت: تا پایان سال اتفاقات خوبی در کَن رخ خواهد داد.

با جسد مرد میانسال در خودروی خودش در خیابان نبرد، یک معمای جنایی رو به روی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت پله‌های برقی، برنامه‌ریزی این سازمان در آستانه محرم و همچنین درآمد سازمان زیباسازی در سال جاری توضیحاتی را ارائه کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.