پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دبیر مدرسه هم‌افزا گفت: پلتفرم "مدرسه هم‌افزا" بستر مناسب ارتباط گروه‌های مردمی و مدیران دولتی را فراهم خواهد کرد.

قاضی دادگاه جمشید شارمهد در جلسه رسیدگی به اتهامات وی از برنامه چند سال قبل گروهک تروریستی تندر برای بمب‌گذاری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

شهردار منطقه 12 با تأکید بر اهتمام جدی این منطقه در نوسازی بافت فرسوده بازار تهران گفت: ما از هرگونه بازسازی و نوسازی در محدوده بازار تهران حمایت می‌کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در غرفه خبرگزاری تسنیم در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران گفت: برگزاری این رویداد بسیار غافلگیرکننده بود.

کارگروه پیشگیری از سرقت دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم مأمور تدوین سازوکار هماهنگی، هم‌افزایی و جلوگیری از موازی‌کاری دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای پیشگیری از سرقت شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم از فعال شدن یک پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار از سوی این شرکت ویژه واکسیناسیون دُز یادآور کرونا خبر داد.

دادستان تهران در پی دستور اخیر رئیس کل دادگستری استان تهران از تشکیل پرونده قضائی برای بررسی علت خشک شدن درختان خیابان ولیعصر (عج) خبر داد.

اخیراً ویدیویی در فضای مجازی و رسانه‌ای مبنی بر تخریب یک اثر تاریخی با عنوان "آب‌انبار ملامحمد" در شهرستان اوز فارس به‌صورت گسترده دست به دست می‌شود که به‌دنبال آن مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان لار تخریب آب‌انبار ملامحمد اوز را تکذیب کرد.

رئیس دانشگاه امام حسین (ع) درباره مشکلات دانش‌بنیان‌ها و استارتاپ‌های کشورمان گفت: باید زیست‌بوم علم و فناوری که در شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد کردیم، در خدمت غول‌های اقتصادی کشور قرار بگیرند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اعلام کرد: تسهیلاتی برای ازدواج دهه شصتی‌های مجرد در نظر گرفته شده که پس از ابلاغ، جزئیات آن اعلام می‌شود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست‌، وضعیت امروز شاخص آلودگی هوا در 8 کلانشهر کشورمان را اعلام کرد.

نایب‌رئیس جامعه بوم‌گردی با اشاره به اینکه آنچه که اکنون در حال روی دادن است فاصله زیادی با اهداف اولیه برای تشکیل بوم‌گردی‌ها دارد، گفت: متولیان دولتی با برنامه‌ریزی نادرست باعث قربانی شدن مفاهیم کیفی دخیل در این موضوع به پای مقوله‌های کمی شده‌اند.

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک با بیان اینکه در طول روز "باندهای بهره‌کش" کودکان مناطق حاشیه را به تهران می‌آورند، برخی اقدامات مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک با همکاری نمایندگان 21 دستگاه دولتی و غیردولتی در حوزه حقوق کودکان را تشریح کرد.

فرصت ثبت‌نام مجدد برای پذیرش دوره کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و غیردولتی بدون کنکور از اول شهریورماه آغاز می‌شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از برخورد شدید با هرگون گرانفروشی در بازار خبر داد و گفت: در یک هفته گذشته 12 هزار واحد صنفی متخلف و گرانفروش پلمب شده‌اند.