پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

قیمت دام زنده در مراکز عرضه وابسته به شهرداری تهران به کمتر از 85 هزار تومان رسید.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به لزوم تزریق دوز یادآور واکسن کرونا در گروه‌های خاص، گفت: در 24 ساعت گذشته 4 هزار نفر با علائم مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کرده‌اند.

رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال میان انسان و حیوان وزارت بهداشت نکات بهداشتی برای پیشگیری از بیماری‌های قابل انتقال از دام به انسان را تشریح و تأکید کرد: مردم دام را در منازل و معابر عمومی ذبح نکنند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تخفیف بیمه بر روی کد ملی اعمال می‌شود و رانندگان می‌توانند تخفیف بیمه خود را به افراد درجه یک خانواده منتقل کنند.

رئیس مرکز اورژانس تهران ضمن اشاره به ثبت 3952 مزاحمت تلفنی در یک هفته گذشته، از مسمومیت 9 نفر با گاز مونوکسید کربن خبر داد.

رئیس پلیس پایتخت از ممنوعیت ورود سگ، اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر به پارک‌ها خبر داد.

جانشین رئیس پلیس پایتخت از آماده‌باش صددرصدی پلیس برای برقراری نظم و امنیت برای برگزاری دعای عرفه و همچنین عید سعید قربان خبر داد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به پوشش بیمه‌ای 250 قلم داروی دیگر تا پایان سال گفت: کالای آرایشی تقلبی از مواد سمی و رنگ‌های غیرمجاز تولید می‌شود.

سخنگوی فراجا با تکذیب شایعه افزایش هزینه صدور گذرنامه گفت: برخلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه نبوده؛ شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم عزیز به شایعات توجه نکنند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

آژانس فضایی ناسا تصاویر تمام رنگی و داده‌های طیف‌سنجی که تلسکوپ فضایی "جیمز‌وب" از ستارگان و کهکشان‌ها گرفته است را در 12 ژوئیه در ساعت 10:30 صبح منتشر می‌کند.

همزمان با اعیاد قربان و غدیر و به مناسب دهه امامت و ولایت علاوه بر اکران طرح‌های فرهنگی در سطح شهر، پویش "به عشق علی (ع) لبخند بسازیم" در 22 منطقه تهران و همچنین برنامه شب‌های فیروزه‌ای در بوستان آب و آتش برگزار خواهد شد.

معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره آمار سگ‌های ولگرد گفت: تعداد سگ‌های بدون صاحب در استان تهران بیش از 400 هزار قلاده است! تاکید می‌کنم که در نقاهتگاه آرادکوه، اصلا معدوم‌سازی نداریم.

ساخت نیروگاه فتوولتائیک Kela، که بخشی از یک نیروگاه هیبریدی آبی - خورشیدی با بالاترین ظرفیت نصب شده در جهان است، روز جمعه در جنوب غربی چین آغاز شد.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی شهید محسن شهریاری به مساحت 10 هزار و 281 مترمربع در منطقه 18 در آینده‌ای نزدیک خبر داد.