پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معلم هندی که فیلم مربوط به ضرب و شتم شدید یک دانش‌آموز توسط وی در فضای مجازی پخش شده بود، دستگیر و به 10 سال زندان و 100 ضربه شلاق محکوم شد!

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از خدمات‌دهی ویژه به شرکت‌کنندگان در مراسم دعای روز عرفه و نماز عید قربان خبر داد.

دبیر ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز به مدت دو هفته خبر داد.

شهردار تهران به منظور هماهنگی مراسم اربعین حسینی (ع) به عراق سفر کرد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه رویکرد، استراتژی و تمرکز اصلی سازمان بازرسی روی آینده است، گفت: در این مسیر توانستیم تقریباً 120 گلوگاه فساد را شناسایی کنیم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، با توجه به افزایش موارد ابتلا، بستری‌ها، سرپایی‌ها و شهرهای قرمز و نارنجی، استفاده از ماسک در فضای باز و بسته در این شهرها را ضروری دانست.

همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان، روش‌های دریافت نذورات عید قربان از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور اعلام شد.

دادگاه عالی آمریکا به تازگی نظارت آژانس محیط زیست این کشور را بر میزان انتشار گازهای آلاینده توسط صنایع محدود کرده است که این اقدام در تضاد با معاهده پاریس است؛ یک عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در خصوص بکارگیری این حربه توسط آمریکایی‌ها توضیح می‌دهد.

مسئول حمل و نقل ستاد مکه مکرمه در حج 1401 از پایان مرحله چهارم حمل و نقل ترددی و انتقال زائران به مشاعر مقدسه خبر داد و گفت: تمامی زائران ایرانی از سرزمین عرفات به منا و مشعرالحرام منتقل شدند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش توسعه هنرستان‌ها در کاهش بیکاری جوانان گفت: گرایش دانش‌آموزان به رشته ریاضی در طول سال‌های اخیر نصف شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد موتورسیکلت سنگین در سطح شهر تهران ممنوع است و به هیچ عنوان اجازه تردد در معابر عمومی را ندارد.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: پاسخ گویی به شبهات در مدارس نیازمند حضور کارشناسان خبره حوزوی است.

با افزایش شمار بیماران بستری در کشور، 18 شهرستان از وضعیت زرد و آبی خارج شدند و در وضعیت قرمز و نارنجی قرار گرفتند.

دادستان کل کشور گفت: به‌عنوان یک مسئول دست نیاز دراز می‌کنم به سوی کسانی که مسئول هستند که باید به داد قوه قضائیه رسید؛ دستگاه قضا از نظر بودجه و نیروی انسانی و امکانات وضعیت خوبی ندارد!

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران سقف قیمت مصوب عرضه دام زنده در 17 جایگاه عرضه دام در شهر تهران را اعلام کرد.

جمعیت "سگ‌های ولگرد" در مناطق مختلف کشورمان در پناه اقدامات افراد مدعی حمایت از حقوق سگ‌ها به‌صورت وحشتناکی در حال افزایش است و هر روز شاهد انتشار اخباری از دریده شدن کودکان و حتی بزرگ‌سالان توسط این سگ‌ها هستیم، روندی که در حال تبدیل به فاجعه ملیست!