دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مخالفان ترامپ از هر رویدادی که بتواند به ترامپ در انتخابات صدمه بزند استفاده می‌کنند. ترامپ هم از نشان‌دادن واکنش‌های آنی به‌ویژه در توییت‌های خود - اما به زیان خود - استاد است. مخالفان او استفاده از گارد ملی برای جلوگیری از تظاهرات را به‌صورت مستمسکی درآورده‌اند و می‌گویند چرا باید از گارد ملی که برای مراقبت و حفاظت از مردم و منافع آنها به وجود آمده است، برای سرکوبی...

تهران - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری گفت: استارتاپ‌های حوزه آموزشی در شرایط شیوع کرونا رشد هزار واحدی داشته است. امید است با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و همکاری آموزش وپرورش فعالیت این استارتاپ‌ها گسترش بیشتری یابد.

تهران - ایرنا - کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: هوای تهران صبح امروز حدود 8 درجه خنک شده و خنکای هوای صبح در پایتخت تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و ظهرها دمای تهران به 32 درجه خواهد رسید.

تهران - ایرنا - طی روزهای آینده نمایندگان عراق و امریکا برای رسیدن به یک توافق استراتژیک با یکدیگر به صورت مجازی گفت‌وگو خواهند کرد. اما مجموعه شرایط نشان نمی‌دهد که شاهد تغییرات بنیادی نسبت به توافقی باشیم که میان دولت عراق و امریکا در سال 2011 به دست آمد.

یزد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان اردکان گفت: با تلاش تمامی دست اندرکاران امور ورزشی این شهرستان از لحاظ حرفه ای سرامد تمامی شهرهاست، منتهی در سرانه ورزش رتبه چهارم را داراست.

تبریز - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از تداوم مبارزه با آفت پروانه دم قهوه‌ای در مناطق جنگلی درگیر ارسباران و شهرستان اهر خبر داد و گفت: این حشره آسیبی به انسان و مزارع ندارد.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: در قالب طرح امامان محله و روستا توزیع سه هزار و 293 بسته حمایتی در شهرستانهای 10گانه این استان آغاز شد.

تهران - ایرنا - وزیر مشاور در تغییرات زیست محیطی در دولت فرانسه از افزایش جریمه پرتاب ماسک در خیابان‌ها و معابر به 135 یورو برای اقدام کنندگان به این کار خبر داد.

ارومیه - ایرنا - نایب رییس شورای هیات‌های مذهبی ارومیه گفت: باتوجه به هشدارهای داده شده در زمینه خطر پیک دوم شیوع کرونا در آذربایجان‌غربی، مسوولان هیات‌های مذهبی تا اطلاع ثانوی از برگزاری هرگونه تجمع و مراسم‌های عزاداری خودداری کنند.

بوشهر - ایرنا - فرماندار تنگستان گفت: با دستور استاندار بوشهر تا هفته آینده میزان 3 هزار متر مکعب آب به حجم شبکه آب تنگستان اضافه خواهد شد.

قزوین - ایرنا - مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان از فردا دوشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با کمک و مشارکت دستگاه‌های متولی آغاز می‌شود.

کرمان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از برگزاری سمینار آموزشی بازگشایی ایمن و بهداشتی تاسیسات گردشگری در این استان خبر داد.

سنندج - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: با توجه به شیوع موج دوم کرونا در استان، رسانه‌ها از اطلاع‌رسانی عبور کرده و در عرصه آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی وارد عمل شوند.

کرمان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از احداث 400 نیروگاه خورشیدی جدید در این استان طی اجرای فاز سوم این طرح به‌منظور اشتغال و توانمندسازی مددجویان خبر داد.

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: ستادهای مقابله با کرونا در روستاهای استان به ریاست دهیاران به عنوان نمایندگان دولت تشکیل می‌شود.

تهران - ایرنا - 10 فروند بالگرد بازآماد شده با حضور جانشین وزیر دفاع در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران در وزارت دفاع تحویل نیروهای مسلح شد.