شنبه 7 مهر 1403

نماینده همدان: کشتی های ایران تا حیاط خلوت آمریکا بنزین صادر می کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نماینده همدان: کشتی های ایران تا حیاط خلوت آمریکا بنزین صادر می کنند

تهران - ایرنا - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: کشتی های ارتش و سپاه در این شرایط سخت تحریم و کرونا با شکستن هیمنه استکبار، تا حیاط خلوت آمریکا بنزین صادر می کنند.

حجت الاسلام «احمدحسین فلاحی» روز چهارشنبه در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، با بیان اینکه سال‌ها است که کشور ایران با دو گفتمان مقابل هم یعنی گفتمان سازش و غرب‌گرای و گفتمان مقاومت و دین باوری مواجه بوده است، گفت: گفتمان مقاومت و دین باوری با تقدیم هزاران شهید در طول تاریخ همواره در مقابل وابستگی و ذلت ایستاده و ذره ای از عزت و آب و خاک خود را تقدیم دشمن نکرده است که نمونه بارز آن 8 سال دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: در سخت ترین شرایط تحریم و وضعیت کرونا، کشتی های سپاه و ارتش در آب های آزاد جهان در حال گشت زنی هستند و با شکستن هیمنه استکبار، بنزین را تا حیاط خلوت امریکا صادر می کنند. کشوری که روزگاری محل تاخت و تاز ابر قدرت های شرق و غرب بود و کسی برای ورود به آب و خاک آن اجازه نمی گرفت، امروز کسی جرات چپ نگاه کردن به مرزهای آبی و خاکی آن ندارد.

نماینده مردم همدان مجلس گفت: گفتمان مقاومت موجب محدودیت و تضعیف رژیم صهیونیستی و جلوگیری از توسعه مرزهای آن رژیم منحوس و همچنین موجب توسعه مرزهای جهادی و عقیدتی از عراق و سوریه و لنبان تا یمن و نیجریه شده است.

وی ادامه داد: رزمندگان مقاومت در همه مرزهای انقلاب آماده نابودی رژیم کودک کش و سگ هار آمریکا هستند.

فلاحی با بیان اینکه ایران هفتمین کشور اقتصادی دنیا، هم مرز با 17 کشور دنیا و جزو اولین دارنده منایع طبیعی و گاز کشور، رتبه نخست علمی منطقه و مقام پانزدهم جهان و دارای سرمایه انسانی است، گفت: همه اینها دستاورد نظام جمهوری اسلامی است اما کشوری با این همه سرمایه و با قدرت موشکی و پهبادی که توازن قوا را در منطقه به هم زده است امروز گرفتار مدیران لیبرال، ناکارآمد و تاریخ مصرف گذشته ای است که با تمام ادعاهای پوچ و توخالی شعار مذاکره و غرب گرایی می دهند و روزها و بلکه ماه ها پشت یک میز در کنار کدخدای پوشالی عالم امریکا نشستند و مذاکره کردند و حاصلی جز تورم، رکود، کاهش ارزش پول ملی و دیپلماسی عقیم نداشتند.

وی افزود: امروز این ملت صبار و شکور را در بازار مسکن و خودرو در مایحتاج عمومی خود انگشت نمای عالم کردند و با تفکر اشرافیت بی اشراف، منابع انسانی کشور را معطل و سرمایه های مادی و معنوی را تضییع کردند.

فلاحی تصریح کرد: جوانان تحصیل کرده خوش فکر و نخبه و ارزشی جایی در کشور ندارند و همه امکانات کشور در بین کسانی است که خود را ناتوان تر از پختن حتی یک آش "بزباش" می دانند.

این نماینده مجلس درباره حوزه انتخابیه خود گفت: در حوزه انتخابیه بنده یعنی همدان و فامنین با وجود داشتن قدمت تاریخی و یدک کشیدن عنوان تاریخ و تمدن ایران زمین، با واگذاری های ولنگارانه و بی حساب و کتاب شرکت ها و کارخانه ها، هزاران جوان بیکار و بخش تولید گرفتار بوروکراسی به هم تنیده ای شده است که مانع تولید و اشتغال می شود که قطعا با وجود این موانع، جهش تولیدی شکل نخواهد گرفت.

وی اضافه کرد: پنجره واحد که قرار بود حلال مشکلات این چنینی باشد در کار نیست. اداره مالیات و بیمه و محیط زیست همه با گرفتار شدن به قوانین متناقض، مانع تولید و اشتغال شدند.

فلاحی با بیان اینکه مردم به مجلس یازدهم امید بستند که با ریل گذاری آنان را از این وضعیت نجات دهند، خطاب به همکاران خود گفت: مجلسی که با گرفتار شدن در مباحث بی ثمر و حرکت در مسیری که تن پروران و دنیامحوران ترسیم کردند تا نماینده را به دنیای خویش مشغول کنند، ناجی این ملت نخواهد بود. اجازه ندهیم عده ای از درون و بیرون ذائقه نمایندگانی که با تفکر انقلابی و با انگیزه کار جهادی شبانه روزی و در لبیک به ندای امام جامعه و مردم ولایت مدار وارد مجلس شده است، را تغییر دهند. حرکت امروز مجلس اگر بر محوری باشد که بنیان آن را مد عیان لیبرال توسعه سیاسی و اقتصادی نهاده اند، سرنوشتی نخواهد داشت.

*س_برچسب‌ها_س*