جمعه 7 اردیبهشت 1403

28 مرداد؛ مرحله دوم یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو در 19 حوزه امتحانی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
28 مرداد؛ مرحله دوم یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو در 19 حوزه امتحانی

تهران - ایرنا - ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اعلام کرد: مرحله دوم یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو با حضور 302 نفر روز جمعه 28 مردادماه در 19 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم وآموزش ایرنا، براساس اعلام ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، مرحله دوم یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو صبح جمعه به صورت حضوری از ساعت 10 الی 12، در 19 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود.

مرحله اول این مسابقه در قالب سه آزمون آنلاین، در سه روز روی سایت آموزش فناوری نانو فعال شد و داوطلبان فرصت داشتند در این سه روز با یکدیگر به رقابت آنلاین بپردازند، در این مرحله از میان پنج هزار و 76 داوطلب مسابقه 2 هزار و 643 نفر شرکت کردند و با یکدیگر به رقابت پرداختند، 302 نفر برتر این مرحله وارد مرحله دوم شدند.

آزمون مرحله دوم، در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، گرگان، تبریز، کاشان، اهواز، ساری، رشت، کرمان، همدان، ارومیه، بندرعباس، سنندج، قزوین، اراک، قم و فرخ شهر (شهرکرد) برگزار می‌شود که 15 نفر برگزیده مقطع کارشناسی و 15 نفر برگزیده مقطع تحصیلات تکمیلی، که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، وارد مرحله بعد مسابقه می‌شوند.

منابع مرحله دوم مسابقه ملی، دقیقاً همان منابع مرحله اول یعنی مقالات منتخب از سایت آموزش فناوری نانو به عنوان منابع مسابقه ملی و کتاب محصولات فناوری نانو ساخت ایران است.

آزمون مرحله دوم مسابقه حاوی 90 سؤال چهار گزینه‌ای است و داوطلبان فرصت دارند در مدت زمان 95 دقیقه به این سؤالات پاسخ دهند، داوطلبان می توانند برای اطلاع از جزییات بودجه بندی سوالات به آدرس https://news.nano.ir/97096 مراجعه کنند.

براساس اطلاعیه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، کارت ورود به جلسه روز چهارشنبه 26 مرداد در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می گیرد و شرکت‌کنندگان در روز آزمون باید کارت خود را به صورت پرینت شده همراه خود داشته باشند. این کارت حاوی اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد داوطلبی، شماره صندلی و حوزه آزمون داوطلب است. نحوه دریافت کارت به اطلاع شرکت‌کنندگان می رسد.

بر اساس این دستورالعمل که به اطلاع داوطلبان آزمون می رسد، کلیه عوامل اجرایی و حفاظتی آزمون در صحت و سلامتی کامل بوده و انتطار می‌رود شرکت‌کنندگان عزیز نیز در راستای حفظ پروتکل‌های بهداشتی، نهایت همکاری خود را با مسوولین برگزاری داشته باشند تا آزمون در سلامت و عافیت برگزار شده و سلامتی همه شرکت‌کنندگان و عوامل اجرایی حفظ شود.

برچسب‌ها